Brak obrazu Sony Vegas Pro 13
Witam. Otóż mam mały no dobra spory problem. Tak jakby z chwili na chwile z sekundy na sekundy wyskoczył pewien błąd. Kiedy wrzucam plik video czy to mp4 czy to avi którego w ogóle nie przyjmuje czy wmv pokazuje normalnie video i dźwięk na pasku ale obraz jest tak jakby wyciszony ale nie pliku a całej ścieżki. Dźwięk jest w porządku ale obrazu w ogóle nie ma. Nawet po renderowaniu. Szukałem odpowiedzi na swój sposób ale to że jest kodek dźwiękowy nie aac tylko mp3 nie ma tu znaczenia. Sprawdziłem.

http://i63.tinypic.com/2q1dkqs.png

Tak to wygląda. Czy ktoś mi poda rozwiązanie i proszę wyrozumiale bo w tych sprawach jestem zielony.
Odpowiedz
Nie wiem jak inni, ale ja nic z tego nie rozumiem.

Przeczytaj na początek ten temat:
http://sonyvegas.info/thread-9034.html

Później opisz dokładnie co się dzieje. Jakie masz pliki. Jak masz ustawiony projekt. Przede wszystkim - o którym Vegasie mówisz? Konkretnie potrzebujemy znać wersję BUILD -> bo jeśli nie masz najnowszej, to pierwsze co powinieneś zrobić, to wgrać najbardziej aktualną wersję Twojego Vegasa.

Myślę, że to istotne, jaki błąd wyskoczył. A taka informacja nic nam nie podpowiada. Nikt z nas nie siedzi Ci za plecami, żeby wiedzieć co robisz, i jak komputer na to reaguje.

Uzupełnij dane to spróbujemy pomóc.
Odpowiedz
Śpieszę wyjaśnić.
1. Problem sie pojawił tak jak napisałem czyli prościej mówiąc "z dupy". włączyłem dziś vegasa bo chce zrobić intro do Dying Light.
O co ciekawe 2 dni temu robiłem odcinek z wieśka 3 na tych samych opcjach nagrywania i renderowania jak i projektu co teraz robię.
2. Wersja najnowsza o to sie nie martwie.
3. Ustawienia są "przynajmniej co mi kumpel pomógł" to HD 1280x1024 30 fps 16000 video bit rate, i 16:9 by nie było czarnych pasków po bokach.