Gameplay / problem z h.264
#1
Witajcie. Toczę aktualnie walkę z pewnym problemem. Nagrywam czasem jakieś urywki z gier programem bandicam i action. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że po wyrenderowaniu materiału nagranego wcześniej w formacie avi,za pomocą kodeka h.264, albo x.264 materiał nagrany się sypie. Używałem prędzej do grywania kodeka MPEG i nie mialem takich problemów jak teraz. Reasumujac, po wyrenderowaniu materiału,który był nagrany kodekiem x.264, albo h.264 mam coś takiego:[Obrazek: ggggpng_sqppase.png]

A tutaj moje ustawienia Vegasa i Bandicama.
[Obrazek: GGGpng_sqppaer.png]



Jak móglbym temu zaradzić? Będę wdzięczny za wsparcie.
Odpowiedz
#2
Spróbuj wyłączyć akceleracje GPU zarówno w ustawieniach vegasa jak i podczas renderowania. Zrób test i daj info.
Odpowiedz
#3
(06-06-2016, 23:29)mateuszszar napisał(a):  Spróbuj wyłączyć akceleracje GPU zarówno w ustawieniach vegasa jak i podczas renderowania. Zrób test i daj info.

Niestety te "crasche" nadal są obecne i z tego co zauważyłem występują głownie przy przesuwaniu kamery. W momencie ściny materiał się dodatkowo przyśpiesza.
Odpowiedz
#4
A jeszcze spróbuj wpisać ręcznie 30kl/s zamiast 29.97

Ale obawiam się, że problem tkwi głębiej. I vegas nie radzi sobie z dekodowaniem takiego video. Jeśli zmiana klatkażu nie pomoże, to zostaje przekodowanie materiału źródłowego do jakiegoś edycyjnego formatu.
Odpowiedz
#5
(06-07-2016, 0:20)mateuszszar napisał(a):  A jeszcze spróbuj wpisać ręcznie 30kl/s zamiast 29.97

Ale obawiam się, że problem tkwi głębiej. I vegas nie radzi sobie z dekodowaniem takiego video. Jeśli zmiana klatkażu nie pomoże, to zostaje przekodowanie materiału źródłowego do jakiegoś edycyjnego formatu.

Niestety nadal bez zmian. Na jaki konkretnie kodek warto byloby przekodować materiał przed renderingiem?
Odpowiedz
#6
To zależy co masz dostępne (jakim programem to będziesz przekodowywał).
Jak masz GoPro studio, to możesz użyć CineForm.
Odpowiedz
#7
(06-07-2016, 0:52)mateuszszar napisał(a):  To zależy co masz dostępne (jakim programem to będziesz przekodowywał).
Jak masz GoPro studio, to możesz użyć CineForm.

Niestety bez zmian. Próbowałem również renderować za pomocą Lagarith Lossless codec (desperacja), ale też lipa...Szukam jakiejś opcji, bo nagrywanie bandicamem za pomocą MPEG-1 nie jest tak owocne jak byłoby h.264;/
 
Odpowiedz
#8
Ja do nagrywania ekranu używam Action!. Ale on korzysta z własnej wersji h.264 i to nie najszczęśliwszej.
Jak wrzucę plik AVI z Action do Vegasa, to nie ma problemu, do momentu, aż pojawią się dwie ścieżki jednocześnie (choćby crossfade). Wówczas program musi uruchomić dwa strumienie jednocześnie i dekoder się potrafi sypać :)
Przy prostych montażach nie ma problemu. Ale do czegoś bardziej skomplikowanego dobrze jest przekodować (choćby w Action! -> do mp4@h.264.
Odpowiedz



   


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Prawidłowe Ustawienia Renderowania Gameplay-YT Mint 0 722 03-08-2013, 18:50
Ostatni post: Mint

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości