Pixeloza po renderowaniu przez MainConceptAVC
#1
Mam taki problem, po renderingu przez MainConceptAVC materiał ma dużą pixelozę. Mimo jak bym nie ustawił wysokiego bitrate zawsze to występuje.

Surówka jest z Xiaomi YI 26 mbps.

Jeśli renderuję przez SonyAVC jest zdecydowana poprawa, jednakże też brakuje dużo do surowego materiału.

Załączam paczkę z plikami do porównania:
https://www.sendspace.com/file/5wvg1h

Oba renderingi ustawione na 26mbps.
Odpowiedz
#2
Ustawiłeś profil na high? Jakieś ustawienia projektu, renderu, pliki wejściowe?
Pomogłem? Daj plusa :)    [Obrazek: plus.png]
Odpowiedz
#3
http://sonyvegas.info/thread-9034.html
@madjaro - Powiedz mi, po co zakładałem ten temat?
Odpowiedz
#4
Vegas PRO 13.0 (build 428)

MediaInfo z surówki XIAOMI:
Kod:
Ogólne
Pełna ścieżka                           : H:\ALBANIA VIDEO RAW\Video\YDXJ0493.mp4
Format                                  : MPEG-4
Profil formatu                          : JVT
ID kodeka                               : avc1
Rozmiar pliku                           : 154 MB
Czas trwania                            : 56s 373ms
Rodzaj całkowitej przepływności bitów   : Zmienna
Całkowita przepływność bitów            : 22,9 Mb/s
Zdekodowana data                        : UTC 2015-08-17 18:15:14
Znakowana data                          : UTC 2015-08-17 18:15:14
AMBA                                    : 

Wideo
ID                                      : 1
Format                                  : AVC
Format/Informacja                       : Advanced Video Codec
Profil formatu                          : Main@L4.2
Ustawienia formatu, CABAC               : Tak
Ustawienia formatu, poklatkowy          : 1 klatka
Format_Settings_GOP                     : M=1, N=8
ID kodeka                               : avc1
ID kodeka/Informacja                    : Advanced Video Coding
Czas trwania                            : 56s 373ms
Rodzaj przepływności                    : Zmienna
Przepływność bitów                      : 22,7 Mb/s
Przwpływność maksymalna                 : 25,0 Mb/s
Szerokość                               : 1.920 pikseli
Wysokość                                : 1.080 pikseli
Proporcje obrazu                        : 16:9
Tryb wyświetlania klatek                : Stały
Szybkość wyświetlania klatek            : 59,940 kl/s
ColorSpace                              : YUV
ChromaSubsampling                       : 4:2:0
BitDepth/String                         : 8 bitów
Rodzaj skanu                            : Progresywny
bity/(piksele*ramki)                    : 0.183
Rozmiar strumienia                      : 153 MB (99%)
Tytuł                                   : XiaoYi AVC
Język                                   : Angielski
Zdekodowana data                        : UTC 2015-08-17 18:15:14
Znakowana data                          : UTC 2015-08-17 18:15:14
colour_range                            : Full

Audio
ID                                      : 2
Format                                  : AAC
Format/Informacja                       : Advanced Audio Codec
Profil formatu                          : LC
ID kodeka                               : 40
Czas trwania                            : 56s 363ms
Rodzaj przepływności                    : Stała
Przepływność bitów                      : 128 Kb/s
Kanały                                  : 2 kanały
Rozmieszczenie kanałów                  : Front: L R
Częstotliwość próbkowania               : 48,0 KHz
Rozmiar strumienia                      : 881 KB (1%)
Tytuł                                   : XiaoYi AAC
Język                                   : Angielski
Zdekodowana data                        : UTC 2015-08-17 18:15:14
Znakowana data                          : UTC 2015-08-17 18:15:14

Załączam też screen z ustawień projektu i renderingu.


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#5
Profile: main. Zmień na high.
Pomogłem? Daj plusa :)    [Obrazek: plus.png]
Odpowiedz
#6
Niestety dalej to samo
Odpowiedz
#7
Ewidentnie duże makrobloki. Spróbuj dać two-pass.
Pomogłem? Daj plusa :)    [Obrazek: plus.png]
Odpowiedz
#8
Próbowałem też z dwoma przejściami ale z marnym skutkiem, materiał ma dalej takie bloki :(
Dodam, że renderowałem na dwóch różnych komputerach, więc wykluczam wadę sprzętową, obojętnie czy z CUDA czy sam CPU
Odpowiedz
#9
A dałeś two-pass?
Pomogłem? Daj plusa :)    [Obrazek: plus.png]
Odpowiedz
#10
No pewnie, dawalem podwójne przejście
Odpowiedz



   


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  "Pixeloza" po wyrenderowaniu filmu Kruchy 3 487 02-20-2015, 23:37
Ostatni post: mateuszszar
  pixeloza hermes97 3 946 08-29-2013, 15:54
Ostatni post: mateuszszar
  problem z pixelozą na yt mip 4 1,062 08-06-2013, 21:53
Ostatni post: mip

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości