Pan Crop efekt - problem z dwoma obrazami
Hej wszystkim,
Od razu zaznaczę, że nie jestem jakimś profesjonalistą, a filmiki robię dla zabicia czasu i własnej satysfakcji.

Chciałem zrobić sobie outro w Sony Vegas Pro 13. Takie abym mógł potem na youtubie zaznaczyć odnośniki do poprzednich filmów. Outro miało składać się z tła, dwóch polecanych filmów po przeciwległych stronach oraz prostego napisu. Udało mi się coś takiego uzyskać (niezdarnie bo niezdarnie), jednak gdy zrenderowałem film to filmy z przeciwległych okienek zaczęły się mieszać. Filmik z okienka pierwszego pojawia się w oknie drugim i tak na zmianę. Wrzucę link do filmu żeby to dobrze zobrazować bo niestety ciężko to słowami opisać.

od 4:04 zaczyna się moje "outro"
Odpowiedz
plik veg można prosić? (bez surówki, tylko .veg).

Masz włączone GPU Acceleration? Spróbuj wyłączyć GPU w podglądzie (options) oraz podczas renderingu.
Odpowiedz
W opcjach mam wyłączone GPU acceleration

Załączone pliki
.veg   jaja niezaplodnione.veg (Rozmiar: 165.32 KB / Pobrań: 12)
Odpowiedz
projekt jest OK.
Spróbuj renderować bez GPU.
Chyba że tak renderujesz...

A na pewno masz najnowszą wersję trzynastki? build 428
Odpowiedz
Bulid 373 mam
Gdzieś jeszcze trzeba wyłączyć tą opcję akcleracji gpu czy tylko w options i preferences?
Odpowiedz
options > preferences (GPU do podglądu).
w oknie: render as > MainConcept AVC > customize template > Encode mode (ustaw CPU only).
Odpowiedz
No to tak mam od początku ustawione i mimo tego efekt jest jaki jest. Może to wynikać ze słabej konfiguracji sprzętu? Mam dość starego laptopa.
Odpowiedz
Może.
Jeśli film który wrzuciłeś w miniaturkach jest h.264 (AVC), to może się tak dziać przy słabym komputerze.

A jak odtwarzasz w Vegasie ten projekt, to też obraz 'skacze'? Czy tylko po wyrenderowaniu?
Odpowiedz
Na podglądzie też właśnie jest taki efekt.
Odpowiedz
A te filmiki na pewno nie mają w sobie błędu?