przyśpieszanie klipu
Witam

Mam mały problem podczas przyśpieszania klipu.
Otóż mam przygotowany filmik i daję "wstaw/usuń obwiednię" -> prędkość no i zwiększam prędkość i w tym momencie u góry pojawia się mi taki znacznik o ile mam skrócić filmik aby było ok i tak robię z wszystkimi kawałkami. Po wyrendrowaniu np. okazuje się że jeszcze bardziej ten filmik muszę przyśpieszyć ale teraz już gdy zwiększam przyspieszenie już nie ma tego znacznika i nie wiem o ile miałbym jeszcze skrócić klip Może gdzieś trzeba załączyć aby ten znacznik ponownie się pojawiał ?

Sorki za lamerskie pytanie ale to dopiero 10 dzień przygody z tym programem i jestem jeszcze zielony
Odpowiedz
(12-13-2014, 21:44)iras napisał(a):  Witam

Mam mały problem podczas przyśpieszania klipu.
Otóż mam przygotowany filmik i daję "wstaw/usuń obwiednię" -> prędkość  no i zwiększam prędkość i w tym momencie u góry pojawia się mi taki znacznik o ile mam skrócić filmik aby było ok i tak robię z wszystkimi kawałkami. Po wyrendrowaniu  np. okazuje się że jeszcze bardziej ten filmik muszę przyśpieszyć ale teraz już gdy zwiększam przyspieszenie już nie ma tego znacznika i nie wiem o ile miałbym jeszcze skrócić klip Może gdzieś trzeba załączyć aby ten znacznik ponownie się pojawiał ?

Sorki za lamerskie pytanie ale to dopiero 10 dzień przygody z tym programem i jestem jeszcze zielony

Dobrze by było gdybyś wskazał problem zdjęciem ;)
Odpowiedz
zaznaczyłem ten znacznik
[Obrazek: 89101621333266252176.jpg]

Później gdy kolejny raz chcę przyśpieszyć to już go nie ma i nie wiem o ile skrócić klip.
Odpowiedz
(12-13-2014, 21:58)iras napisał(a):  zaznaczyłem ten znacznik
[Obrazek: 89101621333266252176.jpg]

Później gdy kolejny raz chcę przyśpieszyć to już go nie ma i nie wiem o ile skrócić klip.

W tym miejscu kończy się tzw. animacja. Muisz wejść w video media generator i zmienić długość animacji "duration". Jeśli się myle, niech mnie ktoś poprawi.
Odpowiedz