Pomoc przy edycji filmu - zielony obraz
Witam, nie jestem żadnym profesjonalistą ale styczność z vegasem mam już od około roku, z racji tego że nie zarabiam moim sprzętem do nagrywania dotychczas był Samsung Galaxy Ace 2 i wszystko szło jak po maśle, obecnie posiadam Samsung Galaxy S5 i zrobiłem na nim 2 minutowy filmik, też bez zarzutów.
Lecz teraz próbuję skleić filmik z wyjazdu za granicę (planowana długość ok. 20 min) i przy 2:30 po dodaniu kolejnego klipu ekran podglądu zmienia się na zielony, albo klip zaczyna się fragmentować, głos działa poprawnie, nie mogę stworzyć nawet klipu 5 minutowego z jedną piosenką, czy jest ktoś kto mógłby mi to łopatologicznie wytłumaczyć?
Fakty :
-filmiki są formatu .mp4
-szukałem na wielu stronach pomocy, nawet na youtube, lecz ten problem nie wydaje się zbyt popularny
-przeinstalowałem quicktime'a oraz zainstalowałem najnowsze kodeki k-lite pack
-rozdzielczość obrazu, w którym nagrywałem to 1280 x 720, 30 fps

-mam dodatkowe pytanie, czy przy renderowaniu takiego filmiku (załóżmy te 20 min) nie przegrzeje mi się laptop? Wiem że do renderowania najlepsze są pc, ze względu na chłodzenie, ale nie mam już do owego dostępu

-Przy odpowiadaniu nie krępujcie się wyjaśniać wszystkiego jak dla laika, naprawdę nie jestem obeznany w żargonie filmowców, a pomoc wasza może nie będzie wynagrodzona fizycznie, ale będziecie żyli ze świadomością, że pomogliście przy stworzeniu całkiem fajnej pamiątki, którą obejrzy 6 przyjaciół i ich rodziny, liczę na waszą pomoc, z góry dziękuje i pozdrawiam serdecznie!

Załączone pliki Miniatury

Odpowiedz
(07-29-2014, 22:42)arbuzowymistrz napisał(a):  -przeinstalowałem quicktime'a oraz zainstalowałem najnowsze kodeki k-lite pack