Stabilizacja względem rotacji (?)
Hej, tak jak w temacie, wiem, że da się coś takiego w after affects zrobić, ale czy da się w Vegasie ? Mianowicie chodzi o to aby stabilizować obraz tak aby się obracał ale aby punkty które zaznaczę były ma swoim miejscu.
Wersja z After Effects -> http://i.imgur.com/YXbg8id.jpg (Czerwone punkty zostają na swoim miejscu a obraz się kręci). Zależy mi na tym aby tego dokonać w SV, bo nie chcę robić pół projektu w AE a drugie pół w SV :)
Odpowiedz
HitFilm?
Odpowiedz
Wolałbym zrobić wszystko w Vegasie np za pomocą jakiegoś pluginu
Odpowiedz
Może być słabo, bo potrzebujesz trackingu dwupunktowego, a później wrzucić tracking na track motion.

Tracking w sumie mógłbyś zrobić w zewnętrznym programie (nie znam się na tym, ale chyba są jakieś darmowe). A później zassać mapę trackingu do Vegasa, przy pomocy Vegasaur > Import 2D Motion Tracking Data. Program przyjmuje tracking w formacie .txt spod Borisa, oraz After Effect.

Jeśli masz jakiś plugin Borisa (BCC), w którym jest tracking, możesz go wykonać, exportować tracking do pliku, zassać Vegasaur'em - i zrobione :) - vegasaur ma opcję "Invert Mootion (stabilize)" :)
Odpowiedz
Chwila, czyli skoro Vegasaur przyjmuje tracking w .txt spod After Effects to moge w AE zrobić ten tracking DWUPUNKTOWY i wyeksportować to do Vegasaura ?
Odpowiedz
Tak.
Odpowiedz
Powiem szczerze, że w Vegasie w ogóle mi to nie wychodzi - w AE owszem. Robię tracking za pomocą BCC Mach Move i wszystkie keyframe'y są lecz wyexportować się ich nie da do .txt ani nawet do Motion Track. Działa oczywiście jak dodam do tych keyframe'ów jakiś obrazek, to rusza się zgodnie z wyznaczonym punkem. Siedzę już z tym która godzinę i nie wiem co począć :( Jakaś rada ?
Odpowiedz
W pluginie bcc w sekcji trackingu powinna być opcja zapisu trackingo w pliku.
Odpowiedz