Czarne tło ? ...
Witam.

Posiadam program Sony Vegas Pro 12, ale od dłuższego czasu borykam się z pewnym problemem.
Jestem nowa w obsłudze programu Sony Vegas, więc pewnie okaże się, że to jest tak proste, że wyjdę na głupka, jednakże przejdę do rzeczy.

Chodzi o to, że chcę wrzucić film na YouTube. Wszystko gotowe w projekcie. Po wyrenderowaniu filmu wszystko jest OK, lecz trwa on dłużej, niż planowałam w projekcie! Po zakończeniu wszystkich materiałów filmowych i audio wyświetla się czarne tło i trwa ... 10 minut. Nie wiem, co jest jego przyczyną. Podejrzewam, że chodzi o ten pasek pustego miejsca, ale ja za Chiny nie wiem, jak go skrócić! Proszę o pomoc!

Odpowiedz
A cóż to za wersja Vegasa?
Pierwszy raz na oczy widzę takie dziwactwo...

Zainstaluj normalną - najnowszą" wersję. A przed renderingiem zaznacz obszar, który ma być wyrenderowany (w oknie renderingu następnie trzeba zaznaczyć: "Render loop region only".
Odpowiedz
Koleżanka zapodała fantazję jednego z użytkowników Vegasa...
http://www.videoedicion.org/foro/index.p...ic=73324.0
Jak to ma się do problemu? Jeśli jesteś chora, to wysyłasz do lekarza koleżankę, żeby ją przebadał i wystawił diagnozę co Ci dolega?
Odpowiedz
Przepraszam najmocniej za to zdjęcie, wsadziłam te, które znalazłam, aby tylko pokazać, o jaki pasek mi chodzi!
Odpowiedz
Dzięki. Bez tego nikt by nie wiedział o co chodziło... ;-)
Odpowiedz
To doczekamy się własnego screenshota czy nie?
Odpowiedz
Odpowiedź podałem, więc już pewnie problemu nie ma.
Odpowiedz
By się zobaczyło, co dodaje te 10 min;)
Odpowiedz
Witam mam problem sorki te do tego tematu ale nie moze załozyc własnego mimo wszystko mam w porzadku.Mam do zrobienia projekt na zakonczenie 3 klasy j w postaci film i teraz mi chodzi jak zrobic EFEKT