Poszukuje dźwięku do intra.
Na początku przepraszam ze to zrobie ale bez tego nie mam w jaki inny sposób przedstawic mojego intra a tego dotyczy ten wątek.

Chodzi o to ze mam intro ale poszukuje dzwięku do niego. Coś pod "składany napis z metalu" chodzi mi o taki ciężki dzwięk gdzie na koncu slychac jak napis sie złożył. Chyba ze byscie polecili cos innego jestem otwarty na propozycje poniewaz jestem troche zielony w tych sprawach. Bardzo mi zalezy na tym więc bardzo bym prosil o nie usuwanie tematu. Jeżeli jest to nie zrozumiale to przepraszam ale mam nadzieje ze mnie zrozumiecie o co chodzi :)

Oto moje intro:
Odpowiedz
Weź coś metalowego, włącz nagrywanie, i zacznij różnymi rzeczami o to uderzać, pocierać itp. Jak jakiś dźwięk Cię zadowala, bierz go. Potem możesz te dźwięki odpowiednio obrobić, zmieniając ton itp.
Odpowiedz
Nie chodzi mi o taki pusty dzwiek metalu. Tylko widzialem kiedys intro gdzie napis sie ukladal i na koniec jakby wbijał w tło i tam był taki twardy metalowy dzwiek jakby hydrauliczne złączenie czy cos takiego :P
Odpowiedz
Ja bym nagrał następujące dźwięki:

1) upadanie gwoździ na podłogę, tłuczenie szkła
2) zamykanie ciężkiej bramy (w jakimś warsztacie)

a następnie (w procesie montażu) na początku wszystkie dźwięki z grupy pierwszej puszczał od tyłu z zaznaczeniem, że najpierw jest ich mało a potem coraz więcej i w momencie kiedy napis się pojawi, dać dźwięk zamykanej bramy i tylko ten dźwięk - pozostałe wyciszyć, jeśli nie wybrzmią w porę. Osobiście jeszcze dodałbym kilka prostych padów zagranych na sensownym syntezatorze, ale to już jakby autor miał minimalne umiejętności grania na instrumencie i dobierania tonów.
Odpowiedz
niestety nie mam takich mozliwosci (mieszkam w bloku) a druga sprawa jestem w edycji zielony. Bardziej mi chodzilo o jakiegos gotowca ktory by podpasowal do tego intra :)
Odpowiedz
Jeśli uważasz, że nie masz możliwości to masz rację. W takim przypadku podsyłam inne recepty: