Funkja "Reverse" - problem
Witajcie! Mam problem z efektem reverse, mianowicie kiedy chcę puścić film do tyłu to klip nie odtwarza się płynnie, tak jakby niektóre klatki się wycinały, jednym słowem zacina się i nie mam pojęcia jak to naprawić i chyba to nie wina mojego sprzętu. Proszę o pomoc.

Mój sprzęt:

3gb RAM
nvidia Geforce GTX 650
Intel Core 2 Quad CPU Q8200 2,33 GHz 2,34 GHz
Odpowiedz
Wina Twojego sprzętu.
Pewnie chcesz, aby płynnie szedł film zakodowany AVC na Twoim Quadzie?
Jak przekonwertujesz do lżejszego formatu (albo AVC Intra), to powinno pomóc... ale czy jest sens?
Jak masz VP12, to użyj proxy...
Jeśli masz wcześniejszy, to możesz skorzystać z Selectively Prerender Video (wstępne renderowanie zaznaczonego fragmentu), albo Dynamic Ram preview (podgląd zbuforowanego wcześniej do RAMu fragmentu filmu).
Odpowiedz
Mam Sony Vegas Pro 12. I nie bardzo wiem jak użyć proxy, przepraszam ale jestem początkujący. Dzięki za odpowiedź.

Właściwie wina procesora dużo wyjaśnia, bo próbowałem też w Hitfilm 2 i to samo, nawet z spowolnieniem i przyspieszeniem. Chyba pora wymienić komputer :) A może być to też wina materiału?
Odpowiedz
AVC jest wymagające (niestety)...
Proxy - klikasz na dany event w "project media" -> proxy (nie pamiętam dokładnie, jak to się nazywa, bo nie mam pod ręką VP12)...
Jeśli chcesz tylko sprawdzić, czy jest OK, to wystarczy RAM PREVIEW, albo PRERENDER...
Odpowiedz
Dzięki jest lepiej, ale nadal to nie to samo.
Odpowiedz
Podejrzewam że kolega może mieć złe ustawienia projektu do materiału wejściowego, jak również nie wie jak zmienić jakość podglądu? I strasznie mało ramu.
Odpowiedz
Ustawienia projektu zgrywają się z ustawieniami materiału, a podgląd mam ustawiony na quarter. Z ramem się zgodzę.
Odpowiedz
Ty, a co sie potem dzieje z tym proxy? Gdzie je później mogę odnaleźć?
Odpowiedz
Widać nawet nie wypróbowałeś. Są tam, gdzie surówka.
Odpowiedz