Niebieski ogień.
Witam.
Wie ktoś może skąd mogę wziąć niebieski ogień tak jak na filmiku?

Szukałem w googlach i na yt, ale nigdzie nie ma linku do pobrania, a potrzebuję takich płomieni.

Pozdrawiam.
Odpowiedz
To przecież negatyw zwykłego czerwonego ognia :)
Odpowiedz
(03-07-2014, 3:31)mateuszszar napisał(a):  To przecież negatyw zwykłego czerwonego ognia :)

Jak to zrobić? Nie znam się w ogóle na Vegas.
Odpowiedz
To masz pecha...
Forum jest dla użytkowników zaawansowanych. Ale próbuj... Podpowiem tyle, że negatyw, to efekt (FX) - konkretnie "invert color" - znajdziesz go w zakładce "video fx".

A jak się posługiwać efektami, to chyba nie muszę pisać.
Jeśli jednak nie będziesz mógł sobie poradzić, to odpal "Inteactive Tutorials" (taka ikona z łapką z wyciągniętym palcem wskazującym). Tam odnajdziesz temat związany z efektami 'FX' (nie pamiętam jak się dokładnie nazywa), i przeleć całą lekcję.

W dodatku możesz sobie przeglądnąć wszystkie lekcje po kolei. Poznasz w skrócie obsługę programu.
Odpowiedz
Dzięki wielkie. Po pierwszym zdaniu już sobie poradziłem : )
Odpowiedz
tym o pechu? To zdolny jesteś w takim razie :)
Odpowiedz
W poniedziałek idę na urlop a potem na dosyć długie zwolnienie i będę miał duuuuużo czasu. Na tyle dużo, że już nawet nie maile ale userów którzy napiszą coś w stylu "Jak to zrobić? Nie znam się w ogóle na Vegas." będę bez mrugnięcia okiem usuwał.

Maciej Lewandowski - efix.pl
Odpowiedz
(03-07-2014, 10:07)efix napisał(a):  W poniedziałek idę na urlop a potem na dosyć długie zwolnienie i będę miał duuuuużo czasu. Na tyle dużo, że już nawet nie maile ale userów którzy napiszą coś w stylu "Jak to zrobić? Nie znam się w ogóle na Vegas." będę bez mrugnięcia okiem usuwał.

BRUTALITI :)
https://www.youtube.com/channel/UC5FWIml...NU541SIHHg
Canon eos 600d
Nikon d7200 
Trochę szkła i innych zabawek

Odpowiedz
Life is brutal and full of zasadzkas...

Maciej Lewandowski - efix.pl
Odpowiedz
Usuń mnie, idc ;_;