Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Maskowanie
Witam. Nałożyłem warstwę - głowę Lewandowskiego, żeby była przed tekstem, ale jak widać nie ma na niej efektów jak na reszcie filmu. I pytanie czy istnieje jakiś szybki sposób, żeby dodać identyczne efekty do głowy, czy trzeba to wszystko ręcznie dopasować? A może w ogóle źle to robię?
Jestem laikiem w takich sprawach, nie hejtujcie że banał ;) pzdr

Załączone pliki Miniatury

Odpowiedz
To o co pytasz wnioskuję z miniaturki. Ręczna robota.
Ponieważ napisałeś pytanie w tak niezrozumiały, dziwny, pokrętny sposób że nikt nie wie o co Ci chodzi.
Odpowiedz
Ok będę robił to ręcznie.
Co do tego że nie zrozumiale napisane to po prostu nie wiem jak to inaczej opisać 'jak w szybki sposób dopasować efekty/kolory głowy do reszty ciała' bardziej zrozumiale ? ;)
Odpowiedz
Co? Teraz sformułowałeś pytanie że odbieram to jakby chodziło Ci o jeszcze coś innego. A przecież wciąż pytasz o to samo.
Odpowiedz
Takie są efekty pisania na szybko, bez polskich znaków i przecinków.
Ciekawe, czy w sklepie też ma problem z wysławianiem się, jak czegoś szuka, a nie wie, jak to się nazywa ;) Sprzedawca pewnie pęka ze śmiechu...

@Ejdżicztery - chodzi Ci o to, żeby dopasować kolorystycznie twarz, która jest na osobnej warstwie (bo jest wstawiona)? Do tego celu musisz użyć korekcji koloru (Color correction, Color curves).
W Vegasie pro 12 możesz spróbować automatycznego dopasowania koloru, przy użyciu Color Match.

Pomijam fakt, że za takie pisanie powinno polecieć ostrzeżenie. Zróbmy tak - poprawisz swoje wpisy (dodasz przecinki, kropki), i zapominamy o tym. Odpowiedź na swoje pytanie dostałeś awansem, więc mam nadzieję, że się zreflektujesz i zastosujesz poprawki. Ok?
Odpowiedz
Oj panowie, myślałem że posty o 11 rano po piątku są wybaczane a tu od razu jazda z biednym pół trzeźwym kolegą .. ;) Tak mój błąd, dzięki ze obyło się bez warna ,błędy poprawie trochę później pozdro.
Odpowiedz
Nie są.