NeatVideo - nielogiczny błąd
#1
Chciałbym powiedzieć wam o nowym błędzie jaki znalazłem. Dla mnie nielogicznym.

Otóż mam dwie śćieżki. Ten sam materiał na obu, na jednej tylko obłożony cały efektem. I pociąłem klip z efektem tak by tylko występował on w konkretnych miejscach. Tak migał.
I wszystko gra, jest synchronicznie.
Jednak kiedy klip spod spodu ODSZUMIĘ, to już przestaje się wszystko zgadzać. Czemu? Przecież to nielogiczne. Dodaję odszumianie i już jak wyświetlą się klipy: górny, dolny, górny - to obraz "skacze", tak jakby się klatkarz zmieniał.
[Obrazek: n13.gif]
Odpowiedz
#2
Istnieje piracki Neat Video? Nie wiedziałem:)
Odpowiedz
#3
Tylko na podglądzie? Ja w wersji demonstracyjnej też tak mam, że na podglądzie niektóre klatki są pomijane i zastępowane innymi np. z przed sekundy. Na szczęście po wyrenderowaniu wszystko jest dobrze.
Odpowiedz
#4
@Pinto - have no fear - Bunch is here :)
@DonMateo07PL - po renderingu także. Dziwne to.
Odpowiedz
#5
Bartku. Oczywiście kolejny raz znam rozwiązanie na Twój problem. I oczywiście kolejny raz - nie jest to wina Vegasa. Zapoznaj się z opcjami tego pluginu (szczególnie w pierwszym oknie - gdzie masz dwa suwaki i jeszcze chyba coś do zaznaczenia...).

Pewnie nie będzie Ci się chciało nawet szukać w manualu, więc podam Ci po raz kolejny odpowiedź na tacy: "radius" ustaw na 0 frame!
Odpowiedz
#6
Dobra, zapoznam się. Spojrzę w tę stronę. Dzięki za naprowadzenie. "No lag mode"?
Tylko wiesz. Nie sądziłem, że program posiada opcje która korygowałaby coś takiego. Myślałem, że to po prostu błąd. No bo wiesz... kto zwyczajnie OCZEKIWAŁBY czegoś takiego jak "trybu lagów" aktywnego? Nikt.
No więc nawet nie sądziłem, że plugin może domyślnie te lagi powodować.
Odpowiedz
#7
Problemem Vegasowego Neat Video jest brak implementacji OFX - wciąż opiera się na starym API i stąd te ograniczenia. Pisałem na ich forum o wersji OFX i twierdzą, że OFX API jest słabo zaimplementowane w Vegasie i na razie się wstrzymują z wersją OFX dla Vegasa. Ja tam i za bardzo nie wierzę, bo wynikałoby z tego, że tylko oni mają problem z OFX w Vegasie:) Podejrzewam, że to ma raczej z ich polityką cenową, bo istnieje wersja OFX przeznaczona dla Nuke'a, Scratcha czy DaVinciResolve'a za 2x wyższą cenę, ale oczywiście twierdzą, że cena nie jest problemem:)
Odpowiedz



   


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości