Jak osiągnąć coś podobnego.
#1
Witam. Ostatnio znalazłem na u2b świetną pracę naszego rodaka :
Pomysł bardzo mi się spodobał, zaskakiwała mnie każda sekunda. Jak myślicie. Co trzeba zrobić, żeby osiągnąć coś podobnego.
Jeżeli pomogłem - DAJ RUPUTA ;}

[Obrazek: fma.jpg]
Odpowiedz
#2
Widać, że trzeba po pierwsze tekstury w grze po podmieniać. Z tym komiksem to bym się pobawił w 3D Track Motion. A później jak jest przybliżenie na daną ramkę to 3D się kończy i wchodzi normalny filmik.
Nie udzielam odpowiedzi na PW.
Odpowiedz
#3
Światło jeszcze można jakoś oszukać, lecz zagięte kartki w standardowym pakiecie Vegasa są nie do zrobienia. Wygląda to na sprzęgnięcie programu 3D (3DS/Blender) z jakimś programem graficznym (typu Photoshop) aby wykonać tekstury kartek i na końcu (aby połączyć animacje 3d z nagraniami z gry + dołożenie niektórych napisów/obrazków) to wszystko zostało złożone w programie montażowym (typu Vegas ;) ). Ponieważ robił to rodak - polecam bezpośredni kontakt z nim lub pytanie w komentarzu do filmiku - myślę, że uchyli rąbka tajemnicy jak to zrobił :)
[Obrazek: i15.jpg]
Odpowiedz
#4
jak można przeczytac w informacjach do filmu robił to w - Programs used:
HL Model Viewer, QuArK, Wally, WinBSPC, Valve Hammer, Steam, HLAE, Photoshop, 3ds Max, After Effects, Vegas
Odpowiedz



   


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości