jak skonfigurować komputer do pracy z CUDA
Witam jestem nowy na forum. Nigdy jakoś nie potrzebowałem zadawać pytań. Jak coś mnie przystawiło to szukałem odpowiedzi w necie. Vegasem zajmuję się już od dobrych 8 lat.

W sferze DVD i wolnego kompa nie miałem pytań.
Teraz gdy przesiadłem się na kamerę produkującą obraz AVCHD chciałbym umieścić zmontowany film na nosniku BLURAY
W związku z tym proszę o opinie, gdyż nie bardzo mogę znaleźć nic ciekawego na ten temat w necie.

Mój sprzęt to:
Intel® Core ™ i5-3570K CPU 3,40GHz
Ram 16,0GB
System 64 bit windows 7
Grafika GeForce GTX 650Ti
Płyta główna P8Z77-V-LK

Render w vegas wykonuje za pomocą tylko CPU, gdyż zauważyłem, że po zmianie w vegas na wspomaganie GPU CUDA czas renderu jest bardzo zbliżony. Powiedziałbym, że procek sobie z tym nawet lepiej radzi.
Czy to jest normalne ? czy jednak takie zestawienie komponentów i vegas 12 powinno z CUDA dawać lepsze osiągi ?

Dziękuję z góry
Odpowiedz
CUDA jest mocno przereklamowane i akurat jeśli chodzi o Vegasa statystycznie oznacza więcej kłopotów niż pożytku. Jak chcesz szybciej, to i7, płyta z odpowiednim chipsetem i użycie Quicksync.

Maciej Lewandowski - efix.pl
Odpowiedz
czy jako fachowiec mógłbyś udzielić mi odpowiedzi na kilka pytań dotyczących vegasa przez priv ?
Ewentualnie gg: 1470900 bądź telefonicznie ?
Byłbym bardzo wdzięczny.
Odpowiedz
Niechętnie, po to jest forum, wszyscy się uczymy i razem tworzymy bazę wiedzy. Pytaj tutaj, jeśli ktoś zna odpowiedź dostaniesz ją.

Odpowiedz
Spróbuje, może jakoś uda mi się sensownie przedstawić problem.
Posiadam kamerę która produkuje obraz AVCHD 25fps upper field first AVC 1920x1080x12
Ustawienia vegasa to:
Pixel format 8bit
Full-ressolution rendering quality:BEST
Motion blur type: Gaussian
Deinterlaced method:Blend fields

Renderuje na:
sonyAVCHD Audio: 192 Kbps; 48 000 Hz; 24 Bit; Stereo; AC3
Video: 25 fps; 1920x1080 Upper field first; YUV; 20 Mbps
Pixel Aspect Ratio: 1,000

czy właściwy format wybieram ?