Film zrenderowany zatrzymuje się na Blu Ray
Witam!
Zaznaczam od razu że jestem amatorem w używaniu sony Vegas i dopiero się uczę. Filmiki które łącze za pomocą SV są to prywatne nagrania z kamery sony HD.
Z tego co wyczytałem nagrywa ona pliki w formacie BDHD rozszerzenie m2ts
przepływność maksymalna 16,0 Mb/s, 1920x1080 25 klatek na sek., rodzaj skanu z przeplotem.
Chcę aby filmy nic nie straciły na jakości, więc po ich połączeniu renderuje wszystko wybierając w opcjach zakładke Sony AVC (m2ts...) później wybieram AVCHD 1920x1080-50i (nic nie zmieniam w ustawieniach)

Po wyrenderowaniu plik na komputerze mogę odtworzyć ale tylko za pomocą programu PotPlayer nic się nie zacina głos współgra jedynie podczas szybkiej panoramy na obrazi pojawiają się delikatne schodki.
Jeśli film włączam na Blu ray wszystko jest pięknie do momentu aż nie upłynie 9 minut po tym czasie obraz przez chwilkę zaczyna się ścinać po czym się zatrzymuje natomiast dźwięk leci dalej.
Wtedy jak przeskoczę parę sekund do przodu obraz idzie płynnie ale do momentu kiedy pojawi się dźwięk po czym znowu obraz staje dźwięk idzie.

Czy ktoś może mi powiedzieć czy może robię coś źle przy renderowaniu??
Odpowiedz
Jakiś śmietnik masz kolego w systemie, bo nastawy są jak najbardziej prawidłowe...
Odpowiedz
Może mi ktoś doradzić co ewentualnie spróbować zmienić?? Próbuje różnych kombinacji ale nie wiem co może mieć wpływ. Co lepsze na kompie idzie dobrze na potplayer.

Czy te ustawienia są dobre??

Odpowiedz
(09-04-2013, 20:58)BladeOstrze napisał(a):  Chcę aby filmy nic nie straciły na jakości, więc po ich połączeniu renderuje wszystko wybierając w opcjach zakładke Sony AVC (m2ts...) później wybieram AVCHD 1920x1080-50i (nic nie zmieniam w ustawieniach)

Dlaczego wybierasz AVCHD, a nie bluray?
Odpowiedz
Jak wybiorę blu ray to mi cały film przerabia do formatu avc a ja mam pliki z kamery w formacie m2ts. Jak wybiorę Bu ray muszę coś zmieniać czy zostawić tak jak jest ustawione przez program??