Vegas Pro 11 nie renderuje GPU po zmianie karty graficznej
#1
Witam. Tak jak w temacie, Vegas Pro 11 nie renderuje za pomocą GPU. Od razu gdy zaczynam renderowanie wyskakuje: An error occured while creating the media file nazwa.mp4 The reason for the error could not be determined. Kiedyś jak miałem GTX 550 Ti wszystko działało, po zmianie na GTX 650 Ti wyskakuje właśnie ten błąd. Da się coś z tym zrobić?
Odpowiedz
#2
Zobacz czy renderuje ci do innego formatu.
Zmień sterowniki karty graficznej na starsze lub nowsze, to czasem pomaga
Ja na render as często wyłączam GPU w SV, a mam 560Ti, bez idzie co prawda wolniej ale mam pewność że nić się nie spaprze szczególnie jeśli materiał jest razem z dźwiękiem i nie idzie na Architect'a.
Odpowiedz
#3
Uaktualnij Vegasa do najnowszego dla 11-stki to będzie build 701 64 bity
Odpowiedz
#4
(08-23-2013, 14:26)neolatowicz napisał(a):  Zobacz czy renderuje ci do innego formatu.

Gdy wybieram z MainConcept AVC/AAC, nie mogę renderować kartą, ponieważ wyskakuje błąd, a gdy wybieram z Sony AVC/MVC też nie mogę kartą, bo wtedy wyświetla mi się "No GPU available" gdy nacisnę "Check GPU".

(08-23-2013, 14:26)neolatowicz napisał(a):  Zmień sterowniki karty graficznej na starsze lub nowsze, to czasem pomaga

Już próbowałem.

daruncio1 napisał(a):Uaktualnij Vegasa do najnowszego dla 11-stki to będzie build 701 64 bity

Nic nie dało.
Odpowiedz
#5
Karta którą kupiłeś jest tak naprawdę grosza od tej którą miałeś pod względem renderowania. Sony Vegas lepiej działa z kartami Fermi czyli seria 5xx niż z nowym Keplerem który jest w seriach 6xx i 7xx. Moc obliczeniowa pod renderowanie jest zdecydowanie mniejsza w Keplarach niż Fermi. Dlatego aktualnie jeśli ktoś kupuje kartę do renderowania ze stajni GeForce najlepiej niech bierze GF GTX 580 lub Radeony, które spisują się lepiej niż karty GF. Cała moc obliczeniowa pod renderowanie została tak naprawdę zablokowana w serii 6xx i 7xx bo karty były by lepsze lub takie same jak aktualne Quadro, więc te "profesjonalne Quadro" miałyby mniejsze grono nabywców, a przecież nikt sobie w stopę nie będzie strzelał.

Sprawa zupełnie inaczej wygląda oczywiście jeśli chodzi o moc obliczeniową w grach, ale temat dotyczy renderowania, więc info sprawdzone. Sam bardzo długo czytałem o tym na forach zagranicznych. Ja miałem GF GTX 580, którego wymieniłem na GTX660. Czas renderowania na GTX580 był dwa razy krótszy dzięki CUDA, a teraz jak mam GTX660 i i74770K to Sony Vegas daje mi informacje, że nie może renderować za pomocą CUDA ponieważ karta jest słabsza niż procesor. Wsadzam starą kartę Fermi GTX 580 i działa, aż pięknie. Renderowanie o polowe krótsze. Dlatego sprzedaje GTX660 i kupuje Radeona 7950, który podobno działa świetnie z SV.

Mam nadzieję, że pomogłem.
Odpowiedz
#6
A ciekawe, czy można sflashować GrForcea do Quadro (jak to było swego czasu w starszych GF ;)
Odpowiedz
#7
Samo flaszkowanie nie wystarczy, trzeba przelutowywać rezystory:
http://www.eevblog.com/forum/chat/hackin...nterparts/
Odpowiedz
#8
Kusząca sprawa... Muszę poczytać o tym.
Odpowiedz
#9
(08-24-2013, 23:28)manianekPL napisał(a):  Karta którą kupiłeś jest tak naprawdę grosza od tej którą miałeś pod względem renderowania. Sony Vegas lepiej działa z kartami Fermi czyli seria 5xx niż z nowym Keplerem który jest w seriach 6xx i 7xx. Moc obliczeniowa pod renderowanie jest zdecydowanie mniejsza w Keplarach niż Fermi. Dlatego aktualnie jeśli ktoś kupuje kartę do renderowania ze stajni GeForce najlepiej niech bierze GF GTX 580 lub Radeony, które spisują się lepiej niż karty GF. Cała moc obliczeniowa pod renderowanie została tak naprawdę zablokowana w serii 6xx i 7xx bo karty były by lepsze lub takie same jak aktualne Quadro, więc te "profesjonalne Quadro" miałyby mniejsze grono nabywców, a przecież nikt sobie w stopę nie będzie strzelał.

Sprawa zupełnie inaczej wygląda oczywiście jeśli chodzi o moc obliczeniową w grach, ale temat dotyczy renderowania, więc info sprawdzone. Sam bardzo długo czytałem o tym na forach zagranicznych. Ja miałem GF GTX 580, którego wymieniłem na GTX660. Czas renderowania na GTX580 był dwa razy krótszy dzięki CUDA, a teraz jak mam GTX660 i i74770K to Sony Vegas daje mi informacje, że nie może renderować za pomocą CUDA ponieważ karta jest słabsza niż procesor. Wsadzam starą kartę Fermi GTX 580 i działa, aż pięknie. Renderowanie o polowe krótsze. Dlatego sprzedaje GTX660 i kupuje Radeona 7950, który podobno działa świetnie z SV.

Mam nadzieję, że pomogłem.

Rozumiem, lecz mimo wszystko Keplery nadal trochę przyspieszają renderowanie? Ściągnąłem też Vegasa Pro 12 trial, ale on podczas renderowania za pomocą GPU wywalał się i jedyne rozwiązanie jakie znalazłem to wyłączenie akceleracji GPU. Czy to oznacza, że z moją kartą nie mogę już renderować?
Odpowiedz
#10
Odświeżam
Odpowiedz



   


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Vegas nie może znaleźć plików po zmianie ich nazw. Bezuzyteczny 1 244 01-09-2016, 18:40
Ostatni post: Pinto
  Nowsze karty graficzne nie wspierane przez Sony Vegas? TakToJa 10 2,600 08-06-2014, 0:32
Ostatni post: TakToJa
  Wybór karty graficznej tsonga 11 1,101 07-25-2014, 12:25
Ostatni post: tsonga
  Sony Vegas PRO 12 & Mainconcept MPEG-2 - Nie renderuje! Bartek-pl 12 3,982 11-23-2012, 11:19
Ostatni post: efix
  Skąd bierze się ta klatka? Vegas jej nie pokazuje a uporczywie RENDERUJE! Bunch 22 5,324 04-16-2012, 4:23
Ostatni post: Bunch
  Audio się nie renderuje. Vegas Pro 10 vasilij90 2 2,538 02-11-2012, 0:51
Ostatni post: mateuszszar

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości