time lapse w SV 12
Witam
Jestem nowy i być może nie potrafiłem tego znaleźć w istniejących wątkach , jednak na prawdę próbowałem :)
Mam do dyspozycji SV pro 12, chciał bym zmontować w nim film poklatkowy.Informacje jakie znalazłem dotyczą poprzednich wersji SV więc pewno dla tego nie potrafię ich wykorzystać . Przenoszę zdjęcia do programu nie wiem jak je mogę wszystkie poskracać np do 005s? ,
Z góry dziękuje za pomoc
[a i regulamin przeczytałem]
Odpowiedz
To może jeszcze raz - bo temat był wiele, wiele razy wałkowany. W każdej wersji Vegasa o ile pamiętam jest tak samo od lat, więc myślę, że "będzie pasować". Podpowiem - przyjrzyj się dobrze zawartości menu Option i tam "Preferences", zakładtka Editing. Help pomoże rozwiać wątpliwości.

Maciej Lewandowski - efix.pl
Odpowiedz
Jestem fotografem a nie filmowcem , tak więc nie mam doświadczenia z tym programem. Znalazłem informacje właśnie taką options,preferens,editing, zaznaczam wszystkie klatki[zdjęcia ], wpisuje 0,005 i nic mi sie nie zmienia??
Odpowiedz
Najpierw ustawiasz ten parametr, potem importujesz sekwencję klatek.

Maciej Lewandowski - efix.pl
Odpowiedz
Jeśli chcesz mieć timelaps, i nie pitolić się w dopasowywanie poszczególnych klatek, to użyj "sekwencji klatek" - importujesz zdjęcia jako sekwencję klatek - jako poszczególne klatki, ale wszystkie hurtowo, więc zostaną sklepie w jeden event video (zdjęcia muszą mieć kolejne numery w nazwie). W vp12 ostatnio robiłem timelaps z zdjęć 14mpx i wszystko śmigało bez najmniejszego problemu. Pózniej tylko trzeba odpowiednio ustawić prędkość, bo może się okazać ze trzeba timelaps trochę zwolnić (zależy jak często były robione poszczególne zdjęcia i jak jest projekt ustawiony).
Odpowiedz
Dzięki za podpowiedź , teraz działa :)
Odpowiedz
Zawsze działało :-)
Spoko. Jak* masz jakieś fajne time-lapsy, to się pochwal.

*sorki... autokorekta...
Odpowiedz
Dopiero zaczynam więc wszystko w fazie prób ale jak coś sensownego zmontuję to się pochwalę :)
Odpowiedz