W filmach jest zbyt ciemno
Witajcie,

po wielu męczarniach udało mi się znaleźć odpowiednie ustawienia dla filmów na YT. filmy renderują się w miarę szybko, mało zajmują są dobrej jakości, ale zauważyłem, że są zbyt ciemne.
Film nagrany frapsem jest ok, ale po zrenderowaniu jest ciemno, że w miejscach słabo oświetlonych nic nie widać.

Co zrobić?
Odpowiedz
Rozjaśnić?
Odpowiedz
no łatwo powiedzieć, ale trudniej zrobić. Nie znam się za bardzo na SV.
Ale w ogóle dlaczego tak się dzieje? Na podglądzie jest wszystko ok, a po zrenderowaniu już ciemno.
Dodatkowo zauważyłem, że jak renderuję do wmv to jasność jest ok, ale za to co chwile w filmie mam zaniki obrazu i czarny ekran. W większości innych formatów jest ciemno.
Odpowiedz
http://sonyvegas.info/Temat-Ciemniejszy-...studio+RGB
Odpowiedz
Borus, a wiesz o tym że jak włączysz film na tle ciemnej tapety a potem jak włączysz ten sam film w YouTubie na jasnym tle to ciemne elementy w nim automatycznie zanikną i będzie to taka bolączka naszego wzroku?

Zrób test. Popatrz się pod światło na jakiś czarny element na dole, np. psa. Będzie on niewyraźny. I teraz przysłoń sobie ręką oczy tak by zniwelować smugę światło, zobaczyć jak momentalnie pies się ROZJAŚNI. To naprawdę fajnie można zbadać.

I właśnie dlatego się dziwiłem, że Vegas chyba dopiero od wersji 10 wprowadził ciemne obramowania menu.
Tam się montować nie dało...
Odpowiedz
to nic nie zmienia. czy na komputerze czy na YT nadal film jest ciemny.
Znalazłem w Tootl>Video>Video Output FX> Wybrałem tam Color Co..... (coś tam) i zmieniłem Ofseet z 0 na 13. Teraz jest już ok. film wygląda jak oryginalny.
Odpowiedz
Po prostu DODAŁEŚ EFEKT/FILTR na klip. Więc pewnie sobie sam go rozjaśniłeś. A problemu nie rozwiązałeś nadal.
Odpowiedz
Możliwe, ale dziwna sprawa. BO w filmach z Metro LL jest właśnie ciemno po renderingu, a z np. F1 2012 już jest wszystko ok.
Odpowiedz
W linku który podałem, jest link, w którym Pinto pisze: