The Lake_Time-Lapse Italy
#1
Zapraszam do komentowania:)
Odpowiedz
#2
Muzyczka wpasowana idealnie. Super!
Odpowiedz
#3
Super, szkoda że nie dłuższe no i szkoda, że bardziej "przyrodniczo" nie robiłeś. Oczywiście zalezy co tam kto lubi :)

Maciej Lewandowski - efix.pl
Odpowiedz
#4
Bedzie i coś bardziej "przyrodniczo" mam teraz parę dni wolnego i jak pogoda pozwoli, to myślę się wybrać i trochę popstrykać. Te dwa pierwsze time lapsy to byl taki bardziej test, ale teraz myślę zrobić coś konkretniejszego;)
Odpowiedz
#5
Ciekawi mnie ile Twój Canon już ma "nakłapane". Mój 40D przekroczył już 50tyś. Zobaczymy czy zakładane 100tyś przez producenta dla migawki to prawda.
Odpowiedz
#6
Sam jestem ciekaw ile już naklepałem (dziś dołożyłem następne 5k, parę dni wolnego wiec grzechem by było nie "strzelać")
Nie mam jak sprawdzić przebieg, bo z tego co się orientuje to 60D tylko w serwisie, a nie uśmiecha mi się odsyłać puszki na parę dni, no chyba żeby się coś działo nie tak, to inna sprawa.
Ale jak na razie przez 2 lata intensywnego użytkowania brak jakichkolwiek problemów.
Ale coś mi się wydaje ze około 60k to juz nakłapałem, wiec jeszcze z rok i chyba będę musiał odwiedzić serwis :(
Odpowiedz
#7
Świetne, brak zastrzeżeń :)
Odpowiedz
#8
Bardzo fajne. Powiedz proszę coś więcej o sprzęcie który użyłeś. Aparat to rozumie że Canon 60D a jakie szkła i slider ? Co jeszcze użyłeś do tych fajnych ujęć ?

Z góry dzięki za bliższe informacje,
Wonski
Odpowiedz
#9
wonski333 - nie trzeba być Sherlock'iem, żeby wejść na konto kolegi, i sprawdzić, co ostatnio pisał:
- http://sonyvegas.info/Temat-Slider-Timel...6#pid44806
na aukcji allegro, można doczytać, że aparat Canon 60d + obiektyw sigma 10-20 (dosyć ciężki) [cyt.allegro]
Odpowiedz
#10
(05-08-2013, 0:10)mateuszszar napisał(a):  wonski333 - nie trzeba być Sherlock'iem, żeby wejść na konto kolegi, i sprawdzić, co ostatnio pisał:
- http://sonyvegas.info/Temat-Slider-Timel...6#pid44806
na aukcji allegro, można doczytać, że aparat Canon 60d + obiektyw sigma 10-20 (dosyć ciężki) [cyt.allegro]
no i wszystko jasne ;)
Odpowiedz



   


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Dolomiti Time-Lapse Italy krisit 17 3,309 10-19-2013, 13:14
Ostatni post: pawel1178

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości