Napisy początkowe jak z filmu "Głębia"
chodzi mi o takie napisy:

Chodzi o to że przez napisy przenika tło,kamera jakby przelatuje przez nie i zaczyna się film.

Proszę o pomoc,bo potrzebuję takiego efektu do swojego filmu dokumentalnego,żeby super wyglądło.
Odpowiedz
Track Motion + keyframes.
Odpowiedz
A dokładniej?

dobra a jak zrobić to,że przez napisy przenika i zaczyna się film?
???
Odpowiedz
? ?

wersja pod Vegas Pro 11.

Dalej podklejasz film, tylko musisz ustawić taki kolor czcionki, jak się film zaczyna.
Ewentualnie (a właściwie - LEPIEJ) można to zrobić maskując film tym napisem. Ale jeśli nie wiesz jak TO zrobić, to nie będę zawracał sobie głowy ;) - bo pewnie to Ja musiałby Ci tłumaczyć...

Załączone pliki
.veg   MotionTrack 3D text.veg (Rozmiar: 13.38 KB / Pobrań: 36)
Odpowiedz
Hej. Jestem początkująca w Vegasie, więc możliwe, że robiłam coś na około, ale mi wyszło :)

1. Otwierasz dwa video tracki
2. Na pierwszy dajesz napis
3. Wchodzisz w Video Media Generators na tym napisie i zmieniasz kolor tekstu na przezroczysty
4. Rozwijasz "Advansed" i zmieniasz kolor tła na czarny.

5. Na drugi video track wrzucasz film i przesuwasz go w prawo.
6. Robisz screenshota samego początku filmu i wklejasz go na tym samym video tracku przed filmem. Teraz masz czarne tło i przez napis widać film, a raczej nasz screenshot.

8. Teraz proponuję skorzystać z tego

http://sonyvegas.info/Temat-Efekty-z-wyk...-keyframes

i pobawić się Sizem. Stworzyć jeden keyframe, w którym Size będzie największy i rozciągnąć go w czasie, tak, żeby napis powiększał się w takim tempie w jakim chcesz.
9. Otworzyć animacje do "Location", utworzyć keyframe pod poprzednim i wpisując wartości w okienko obok "Locations" pobawić się w przesuwanie obrazu w pionie i poziomie, żeby nie było tak, że literki Ci się powiększą, a Twój ekran trafi między nimi na czarne tło, a nie na środek literki.