SV samo się wyłącza, wyskakuje błąd, dziwne działanie
Witam serdecznie,

to mój pierwszy post na tym forum stąd wypada się przedstawić, nazywam się Mateusz, mam 20 lat i studiuję Geodezję na UP we Wrocławiu. Programem SV zajmuję się amatorsko.

Wróćmy do problemu, otóż od wtorku zmagam się z problemem w programie SV 7 build 216 bodajże. Otóż wcześniej wszystko było w porządku, całe tworzenie filmu, zapis, renderowanie, dodawanie efektów - we wtorek po skończeniu dodawania kolejnego etapu do projektu przy próbie renderowania go wyskoczył błąd.

1. Taki:
[Obrazek: d3c2693840df515fmed.jpg]

2. Odnośnie pamięci. Często poruszany temat, dokładnie ten sam co w podwieszonych.

3. Oraz ten:
[Obrazek: 56e1e0274a3ee186med.jpg]

Próbowałem zmieniać formaty filmu. Nic nie pomagało przy każdej próbie błędy się tylko zmieniały. Ściągnąłem kodeki ffp ? Chyba taki to ma skrót nie jestem pewny, ale chyba wiecie o co chodzi, od audio i wideo. Komputer 3GHz, nie pamiętam procesora bo to komputer w pracy (w domu mam słaby komputer). Jak wspomniałem wcześniej film renderował bez problemów, zrobiłem bodajże 2-3 początkowe wersje i przy próbie kolejnej po dodaniu kolejnych rzeczy do filmu nagle zaczęło się sypać. Przejrzałem forum, próbowałem różnych pomysłów, sam też kombinowałem, nie mam pojęcia co zrobić. Film dotyczy życzeń osiemnastkowych dla koleżanki, całość ma 12min, film zawiera krótkie intro 20th Century (youtube), napisy, parę wklejonych życzeń oraz zdjęć. Po jednym efekcie przy każdym slajdzie.

Próba renderowania do avi, najcześciej kończyła się błędem z pamięcia, próba w wmv najcześciej tym długim błędem (1,2,3,4), inne formaty mpeg któryś z tych błędów.