Sposób na wyginanie grafiki w corel draw
#1
Witam znacie jakiś sposób na wygięcie tego pliku-[img][Obrazek: tamah.png][/img]
W kształt koła?? mam do dyspozycji vegasa 10,corel xdraw5 oraz painta:)
https://www.youtube.com/channel/UC5FWIml...NU541SIHHg
Canon eos 600d
Nikon d7200 
Trochę szkła i innych zabawek

Odpowiedz
#2
Szczerze mówiac szybciej i lepiej byś to narysował od zera w corelu... Wylicz ile klatek potrzebujesz na całe koło, zrób jeden segment (jak kawałek tortu) i powiel go n razy obracajac o stały kąt. Na końcu wypluj jako bitmapę. Ale jakoś dziwnie to będzie wyglądać moim zdaniem. Masz jakiś przykład takiego obrazka? Może źle to sobie wyobrażam.

Maciej Lewandowski - efix.pl
Odpowiedz
#3
(04-06-2013, 13:40)efix napisał(a):  Szczerze mówiac szybciej i lepiej byś to narysował od zera w corelu... Wylicz ile klatek potrzebujesz na całe koło, zrób jeden segment (jak kawałek tortu) i powiel go n razy obracajac o stały kąt. Na końcu wypluj jako bitmapę. Ale jakoś dziwnie to będzie wyglądać moim zdaniem. Masz jakiś przykład takiego obrazka? Może źle to sobie wyobrażam.

no z tym powieleniem segmentu to dobry pomysł oszczędzi to dużo roboty.
Przykładu żadnego nie mam ,a taśma zawinięta w koło ma być tylko częścią pewnej grafiki.
https://www.youtube.com/channel/UC5FWIml...NU541SIHHg
Canon eos 600d
Nikon d7200 
Trochę szkła i innych zabawek

Odpowiedz
#4
Kurcze, nie jest specjalnym problemem zrobić coś takie, ale narysowałeś sobie to chociaż? Jak to ma wyglądać, kadry w poziomie, czy w pionie jak na taśmie filmowej? Bo to co narysowałeś to kawałek z aparatu (aczkolwiek są systemy filmowe z taśmą w poziomie...). Jak to rozłożysz po kole, to kadry będą rombami, a jak nie będą, to będzie to hmmm takie troszku kanciate...

Maciej Lewandowski - efix.pl
Odpowiedz
#5
[Obrazek: hr0ydlm.png]
Odpowiedz
#6
Raczej nie o to mu chodziło. Klatki powinny być w poziomie a rowki na obręczy.
Odpowiedz
#7
No tak, ale to perforacja. Ale czy kadr krótszym bokiem czy dłuższym do krawędzi?

Maciej Lewandowski - efix.pl
Odpowiedz
#8
(04-07-2013, 14:28)nozownik0 napisał(a):  Raczej nie o to mu chodziło. Klatki powinny być w poziomie a rowki na obręczy.

Ale to ja bym zrobił inaczej. Nie hurtowo scalone elementy powielać, tylko każdy jeden z osobna powielić. Pokombinować z tym.

Da się to zrobić w Corelu. A jeśli czarne przerwy są zbyt duże, wystarczy tylko poszerzyć koło, bardziej zwielokrotnić samą klatką i wyjdzie super. Przygotowałem dla Ciebie taki oto rysunek:


[Obrazek: 45c468959046406cb8ec31e.png]
[Obrazek: n13.gif]
Odpowiedz
#9
Dalej nie wiadomo co autor miał na myśli, bo wygląda to jak nie przymierzając taka tarcza z bajkami 3D dla stereoboxa dla dzieci. No i czy zostajemy przy klatce prostokątnej czy wygiętej oraz czy przy kliszy foto czy taśmie filmowej. Oczywiście można iść dalej i zapytać czy ze ścieżką dźwiękową czy bez :)

Maciej Lewandowski - efix.pl
Odpowiedz
#10
Dzięki za zaangażowanie w temat:)
Już sobie poradziłem,narysowałem to w corelu.wyszło tak
[img][Obrazek: kooztamy.png][/img]
https://www.youtube.com/channel/UC5FWIml...NU541SIHHg
Canon eos 600d
Nikon d7200 
Trochę szkła i innych zabawek

Odpowiedz



   


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości