Twixtor co jest nie tak
Witam wszytkich, mam problem z ustawieniem pluginu twixtor, w SV12pro mianowicie jak zwalniam szybkość klipu do wartości 10% i mniej to wszystko się jakoś dziwnie rozmywa .

Poniżej krótki film o co mi chodzi w którym krople wody jak można zauważyć tak jakby pulsują.

Filmy kręcę Gopro2 720p 50 kl/s obojętnie jaki film próbuje zwolnić wychodzi to samo nie mogę uzyskać płynnego ruchu bez rozmycia, kombinowałem już chyba na wszystkie sposoby i dalej to samo wychodzi jestem początkującym użytkownikiem w/w programu więc może w samym programie coś trzeba poustawiać, sam już nie wiem.

ustawienia pluginu

[Obrazek: twixtor.jpg]
Odpowiedz
Wybacz, że spytam. Wiesz, jak w ogóle działa twixor? Jakie są możliwości? Co w ogóle robi?

Po pierwsze, robisz materiał 50p, a jak masz ustawiony projekt? też 50p? czy mniej (PAL - 25fps)?
Po drugie - nawet, jak wstępnie nie robisz zwolnienia, żeby klatka filmu przypadała na klatkę projektu, to zrobić dziesięciokrotne zwolnienie w tak dynamicznym obrazie... powiem tak, jakby się dało, to nikt by ciężkich € nie wydawał na kamery rapidowe.

Twixor na podstawie sąsiednich klatek generuje klatkę/klatki pośrednie. Jeśli zwalniasz do 10%, a przypuszczam, że nie postarałeś się o wstępne dopasowanie klatkaża do projektu, co by dało już na początku 50% zwolnienia w przypadku projektu PAL (bez straty na klatkach).
Program więc musi wygenerować 9klatek na podstawie dwóch, które pokazują, jak się kadr zmienił. Przy dynamicznych ujęciach, gdzie jest dużo szczegółów (krople wody), o szybkości BARDZO DUŻEJ, nie ma bata, żeby program przeliczył idealnie trajektorię każdej kropli i przewidział, jak to wszystko się zachowuje (przypominam - na podstawie dwóch klatek musi wygenerować 9!)
Odpowiedz
I to w dodatku kamera nie jest statyczna a rusza się z obrazem :)
Odpowiedz