Czarny ekran przy renderowaniu kiedy używam Pan/Crop
Cześć

Posiadam wersje Sony Vegas 12 PRO, podejmuje się prostej obróbki video, moje źródło to bitmapy, w momencie gdy w byle jaki sposób edytuje taki film w pan cropie, obrócę kamerę czy przybliżę, w preview wszystko widać ok, a przy renderowaniu jest czarny obraz.

Przy PanCropowaniu zwykłego tekstu problem nie występuje.

Jestem amatorem jeżeli chodzi o sony vegas, szukałem problemu, ale znalazłem tylko podobne do swojego, rozwiązania jednak nie pomogły

Posiadam Windows 8 64BIT

Prosiłbym o wsparcie
Odpowiedz
Spróbuj na Vegas Pro 11 (build 701).

a.... i ważne. Nie zapomnij zaraportować do Sony ten błąd. Być może jest to błąd wersji, który (jeśli ktoś im zgłosi) zostanie naprawiony w następnych wersjach.
Odpowiedz
Nom, ale może jeszcze spróbować coś wcześniej, i jak spróbować na wersji wcześniej, skoro licencje mam na dwunastkę, ponadto czy projekt będzie kompatybilny?

Naprawdę nikt nie miał podobnego problemu?

Może to gdzieś w ustawieniach projektu, których po prostu nie znam?

Dzięki za pomysł, ale jeżeli możliwe to prosiłbym o jeszcze jakieś inne wskazówki

Dodam że przy ustawieniach preview na best full także jest czarny obraz
Odpowiedz
Projekty wstecznie nie są kompatybilne niestety.
Jak renderujesz? Jak masz ustawiony projekt? Jakieś efekty?
Odpowiedz
Renderuje do MPG bo korzystam z CUDA, zresztą przed końcowym renderingiem to jeszcze długa droga, ponieważ chce wszystko skończyć, jednak próbowałem do MP4, WMV oraz AVI, jest ta sama sytuacja.

Efekty, nie wiem czy można to tak nazwać, nie korzystałem w tym klipie z żadnego FX jeszcze, jedynie 2 punkty na timeline w pan cropie, oraz parę warstw wyżej mam podkłady / tekstury ustawione w przeźroczystość jednak wydaje mi się że to bez znaczenia bo gdy przesuwam klip w miejsce gdzie nie ma nic, prócz tego jednego klipu problem dalej występuje

Ustawienia projektu :
[Obrazek: 39673589239825364007.jpg]

Bitmapy są w rozdzielczości 1280x720
Odpowiedz
Cześć