Problem z wklejeniem twarzy
Witam serdecznie wszystkich.
Postanowiłem wraz ze znajomymi, że jednemu z naszych kolegów na urodziny zrobimy śmieszny filmik z jego twarzą wklejoną do różnych znanych motywów. Wykonanie spadło na mnie, a że jestem zielony, to nie za bardzo się na tym znam

Mój problem polega na tym, że gdy chcę przesunąć już gotową, obrobioną twarz znajomego na właściwe miejsce na filiku to mogę ją przesuwać do pewnych granic, które są dosyć niewielkie, a później owa twarz znika. Czy ktoś mógłby mi pomóc jak zwiększyć ten obszar i czy w ogóle się da?

Serdecznie dziękuję.
Odpowiedz
Najprościej - zmieniaj w Track Motion, a nie w Pan/Crop.
W Pan.Cropie musiałbyś zmienić wielkość okna, żeby pokrywało się z oknem projektu (przypuszczam, że film jest panoramiczny, a głowa - bardziej prostokąt ustawiony w pionie...). Możesz jeszcze spróbować zmienić ten obszar w pan/crop, jednak uważam, że łatwiej i szybciej poradzisz sobie w Track Motion.

Tak czy inaczej, sporo ręcznego dopasowywania, klatki kluczowe itd.
Odpowiedz
(01-05-2013, 15:52)mateuszszar napisał(a):  Najprościej - zmieniaj w Track Motion, a nie w Pan/Crop.
W Pan.Cropie musiałbyś zmienić wielkość okna, żeby pokrywało się z oknem projektu (przypuszczam, że film jest panoramiczny, a głowa - bardziej prostokąt ustawiony w pionie...). Możesz jeszcze spróbować zmienić ten obszar w pan/crop, jednak uważam, że łatwiej i szybciej poradzisz sobie w Track Motion.

Tak czy inaczej, sporo ręcznego dopasowywania, klatki kluczowe itd.

No właśnie tutaj jest pewien problem bo głowa w ogóle nie reaguej na przesuwanie jej w Track Motion, kompletnie nic, a z początku ta opcja działała, podejrzewasz może co jest tego przyczyną?
Odpowiedz
Tak.
Operujesz na innej klatce kluczowej (keyframe), a podgląd leży na innej :)