Budująca się kuchnia - animacja
Witam,

jestem początkującym użytkownikiem SV ale kilkanaście godzin mam już spędzonych z programem wiec powoli go łapie :]

Chciałbym zrobić animacje z zdjęć (poklatkową) w której będzie mi się budować kuchnia ale nie wiem z jakich efektów skorzystać...

Mam zdjęcia przygotowane z 1 szafką, 2, 3... i tak dalej. Jak je powrzucam to wszystko jest jakieś takie nudne :D może macie jakieś pomysły jak to fajne zrobić bo ja jeszcze nie mam doświadczenia i nie wiem z czego by tu skorzystać ?:)

pozdrawiam
Odpowiedz
Jasnowidzem nie jestem i nie mam pojęcia jak to złożyłeś, że jest takie nudne, dlatego też gorąco polecam przejrzeć obszerne zasoby youtube według słów kluczowych "home timelapse" itp. i zrobić tak jak w filmie, który uznasz za najmniej nudny. Może po prostu brakuje odpowiedniej muzyki?
Odpowiedz
Zaraz poszukam pod podanym słowem kluczowym dzięki.
Jak wrócę z pracy to może wstawię jakiś filmie co już mam zrobione...

Po prostu nie znam do końca możliwości programu a zwykły pokaz slajdów to dla mnie trochę za mało...
Odpowiedz
Podpowiem, że w ustawieniach programu jest parametr czasu pojawiania się wrzuconego na timeline zdjęcia. Warto go zmniejszyć do 1/5 sekundy aby potem wrzucić za jednym zamachem wszystkie zdjęcia na oś czasu.
Odpowiedz
Oka,

Fajnie by było uzyskać efekt rysujących się szafek... póki co wskakują mi jedna po drugiej
Odpowiedz