Przejazd obiektu przez ekran.
Witam otóż mam pytanie. Otóż mam zrobiony pewien obiekt (długi), który ma przejechać przez ekran. Jestem początkującym użykownikiem SV i za bardzo nie moge sobie z tym poradzić, kombinowałem z zoomem i ruchem - nie wyhcodziło, a chciałbym aby obiekt od samego początku był przybliżony i tylko przesunął się przez pole ekranu, kawałek po kawałku. To pociąg z postaciami który ma po prostu przedstawić kolejne postacie w wagonach. Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.
Odpowiedz
pociąg jest grafiką przygotowaną w programie graficznym? :)
Prosta sprawa. Zrobisz w Pan/Crop.
Na początku ustawiasz zoom, żeby mieć odpowiednie powiększenie, a następnie - tworząc dwa keyframe'y - robisz początek pociągu oraz koniec. Animacja powinna być automatycznie na "linear"...

Która wersja Vegasa?
Odpowiedz
8.0 (taką mam udostępnioną w pracowni jedynie). Tak, pociąg z postaciami jest grafiką przygotowaną w programie graficznym, zwykły statyczny obiekt który ma się przesunąć jedynie po ekranie. Przy próbie powiększenia obiektu, wszystko robi się czerwone o.o. Zastanawiałem się czy jest jakaś opcja kadrowania czy coś w ten deseń.
Odpowiedz
Nie mam ósemki pod ręką...
Ale mogę Ci wrzucić przykład pod Vegasa Pro 11 (możesz ściągnąć wersję trial - 30dniową, i sprawdzić co i jak).

Załączone pliki
.veg   pociąg.veg (Rozmiar: 17.67 KB / Pobrań: 45)
Odpowiedz
Dzięki wielkie, chyba udało mi się to ogarnąć (gdyby jeszcze sprzęt był szybszy, lekko się dusi przy wysokiej rozdzielczości). Dzięki raz jeszcze ;)
Odpowiedz

tu masz podgląd mojego przykładu.
Odpowiedz
No teraz za to mam następny problem, a jestem pod ścianą.