Efekt Filmowy.
Witam. Jako iz jestem nowy na tym forum to sie przedstawie. Nazywam sie Maciej. Odrazu zaznaczam jestem noobem (zielony z programem sony vegas )

Jak cos uzywam 10-tki

Moim problemem jest to, ze nie potrafie odnalesc ani zrobic efektu filmowego
ktory jest w tym filmie link :

Wiec tak moze uznacie mnie za pedala czy tez nie mam to gdzies chce jedynie otrzymac pomoc !

Moj problem polega na tym, ze jak wczesniej wspominalem chce zrobic film na podobienstwo tamtego co jest w linku na gorze. Chce zrobic efekt taki,ze 2 plan (tlo) sie przybliza a postac ten "kucyk" sie zmienia tzn zmieniaja sie zdjecia

Czego oczekuje od was ?

Chce abyscie mi powiedzieli jak sie nazywa ten efekt i takze gdzie on sie znajduje bo tych efektow jest spoooro.

Z gory dziekuje za wszelka pomoc i starania

Pozdrawiam
Maciej
Odpowiedz
Jeśli dobrze zrozumiałem, to:
- tło, musisz wrzucić na ścieżkę niżej (track video). Do powiększania możesz użyć Pan/Crop (dla każdego eventu - czyli każdego klipu/tla, które wrzucisz na track; albo w TrackMotion - ale tutaj ingerujesz w cały tarck);
- kucyk będzie na tracku video wyższym - żeby był widoczny na tle.
Odpowiedz
(09-09-2012, 0:07)mateuszszar napisał(a):  Jeśli dobrze zrozumiałem, to:
- tło, musisz wrzucić na ścieżkę niżej (track video). Do powiększania możesz użyć Pan/Crop (dla każdego eventu - czyli każdego klipu/tla, które wrzucisz na track; albo w TrackMotion - ale tutaj ingerujesz w cały tarck);
- kucyk będzie na tracku video wyższym - żeby był widoczny na tle.

a to nie trzeba zadnego efektu tylko pomajstrowac tam gdzie ty mowisz ? aha i jesli mozesz to moglbys spojzec jeszcze na 1 rzecz? i powiedziec mi co bedzie prostrze to czy to

chodzi mi o to ze jak sie zdjecia zmieniaja to sie pojawia takie biale kolko

to co ty zrobiles no to ja do tego sam doszedlem tylko jak zrobic tak jak na filmiku ?
Odpowiedz
To jest albo takie tło (animowane), albo można ewentualnie coś takiego wygenerować: