Efekt tła pod napisami
Chodzi mi o tło pod napis na całej szerokości, tak jak jest tutaj przykładowo:
(od 17 sekundy na dole ekranu)
Odpowiedz
To chyba jest jakiś gotowy plug-in z efektem, który tylko czeka na wypełnienie tekstem. Albo niezła animacja wykonana przez naprawdę niezłego animatora. Musiałbym to rozłożyć na klatki, żeby zobaczyć dokładnie, jak wygląda tego animacja.

Zostawiam plik, dzięki któremu powinieneś coś podobnego utworzyć przy pomocy maskowania, TM i PC.

[Obrazek: plik.jpg]
Odpowiedz
Dzięki wielkie lecz jestem początkujący w Vegasie i nie wiem jeszcze jak poprawnie użyć maskowania czy "TM I PC", jeśli to nie problem prosiłbym o jakiś link do tego poradnika lub opis jak wykonać to, co jest w pierwszym poście :)

// @: Chodzi mi o samo pojawianie się tego, znikanie nie jest konieczne, może to po prosu zanikać powoli, bez animacji.
Odpowiedz
Mateuszu, oświeć mnie, dlaczego użyłeś takiego oczojebnego zielonego? Co chciałeś przez to osiągnąć?

Maciej Lewandowski - efix.pl
Odpowiedz
Takisobiekoles - poczytaj w moich postach o co chodzi, opisywałem to kilkanaście razy. Dla dociekliwych - TM - Track Motion, PC - Pan Crop. Możesz coś znaleźć na Youtube.

Maciej - wytnie sobie greenscreena Chroma Keyerem i będzie miał cień jak znalazł :-)

PS: Wiem, wiem, mogłem użyć zapisu png, wszystko namalować na przezroczystości albo na innym kolorze. Echhh ...
Odpowiedz
Dokładnie, z uporem maniaka we wszystkich poradach wszyscy co chwile ktoś pisze "dodaj zielone tło i wytnij je chromakeyem". To jest zwyczajnie głupie, bo inaczej nie mogę tego określić. Możesz uzyskać perfekcyjną maskę od ręki, gdzie mamy pełną i perfekcyjną kontrolę nad tym co robimy, a każesz ludziom wpieprzać się w chromakeya (jak znam życie ludzie zapiszą sobie taki obrazek jako jpg) i PONOWNIE tworzyć maskę, bo to właśnie robi ten plugin. A w Vegasie jest to plugin bardzo przeciętny, ba, jest to po prostu secondary color corrector z innym interfejsem...