pluginy newblue
witam was
jak uzywac pluginow newblue
Odpowiedz
z umiarem :)
Odpowiedz
ale mi chodzi ogolnie bo jestem laikiem w pluginach...
Odpowiedz
ale co konkretnie chcesz wiedzieć?
Jak dodawać?
Jak ustawiać?
Jak instalować?
Gdzie w ogóle używać?
Bo nie bardzo rozumiem Twój problem...
Odpowiedz
chce wiedzieć
Jak dodawać
Jak ustawiać
Jak instalować
Gdzie w ogóle używać
Odpowiedz
Cytat:Jak dodawać
Jak ustawiać

Ujmę to jako jedność. Na początku na osi czasu "dotykasz" klipem do klipu. Następnie na środek, czyli w miejsce, gdzie się stykają dwa klipy nakładasz (przeciągasz) dany efekt. Ustawiać to sobie możesz różnie - np. długość trwania poprzez rozciąganie lub ściskanie przejścia, itd.

Cytat:Jak instalować

O ile pamiętam, wklejasz pluginy do folderu <dysk>:\Program Files\Sony\Shared Plug-ins

Ale tu mogę się mylić, więc nie wierz w to w dużym stopniu...

Cytat:Gdzie w ogóle używać

Najlepiej, to nigdzie. Widziałeś kiedyś profesjonalny film z przejściami w stylu jakichś gwiazdek, pękającego szkła, latających ekraników czy z jakimiś kolorkami w tle i tym podobnych jak te NB? Czy raczej przejścia bez żadnych bajerów, po prostu przeskok ze sceny na scenę i ewentualnie przez wygaszenie i wyświetlenie kolejnej sceny jednocześnie? Tu wyjaśniane jest chyba zbędne.
Odpowiedz
Trochę namieszałeś.
Instalujemy przez dwukrotne kliknięcie na plik instalatora (nazwa.exe).

Efekty to nie przejścia, więc nie dodajemy w miejsce styku (złączenia), tylko NA EVENT.
Odpowiedz
Na początku powinniście napisać jak się włącza kompa i uruchamia Vegasa, a na końcu jak zrobić oscarowy film.
Odpowiedz
(08-21-2012, 16:59)Mateusz napisał(a):  
Cytat:[quote]Jak instalować
O ile pamiętam, wklejasz pluginy do folderu <dysk>:\Program Files\Sony\Shared Plug-ins
No widać żeś gawędziarz teoretyk - masz na pewno vegasa?
Przy new blue uruchamiesz exe-ka i nic więcej cię nie interesuje.