Drugi film! Klip muzyczny!
Witam, chciałem Wam pokazać mój drugi film, a pierwszy klip muzyczny. Prosiłbym o rady i opinie nie tylko osób znających się na programie Sony Vegas, ale także ludzi mających pojęcie o takich właśnie teledyskach.

Sam zauważyłem parę błędów, ale nie będę się już rozpisywał ;)
Oceńcie sami.

Odpowiedz
Nie znam się na hiphopie na tyle, żeby oceniać takie teledyski więc sprawę samego teledysku przemilczę. Mam za to dwie uwagi:

1. Teledysk jest wizytówką grupy muzycznej, więc wstawianie na początku infa (w dodatku brzydkiego) dot. producenta jest mało eleganckie - delikatnie mówiąc.
2. Jak rozumiem teledysk ma za zadanie przekazać na poważnie pewną życiową prawdę wyznawaną przez występujących na nim ludzi. O ile cały teldysk z papierosem w ręku można jeszcze od biedy czymś tłumaczyć, o tyle ziom gibający się z torebką 'nerkówką' - choćby firmową - zdecydowanie obniża moc przekazu, żeby nie powiedzieć, że czyni go śmiesznym. Chyba że to ma być takie łamanie hiphopowej konwencji, w co wątpię. Z resztą łamać konwencję też trza umieć:

Odpowiedz
(08-17-2012, 13:58)lamp.art napisał(a):  1. Teledysk jest wizytówką grupy muzycznej, więc wstawianie na początku infa (w dodatku brzydkiego) dot. producenta jest mało eleganckie - delikatnie mówiąc.

2. Jak rozumiem teledysk ma za zadanie przekazać na poważnie pewną życiową prawdę wyznawaną przez występujących na nim ludzi. O ile cały teldysk z papierosem w ręku można jeszcze od biedy czymś tłumaczyć, o tyle ziom gibający się z torebką 'nerkówką' - choćby firmową - zdecydowanie obniża moc przekazu, żeby nie powiedzieć, że czyni go śmiesznym. Chyba że to ma być takie łamanie hiphopowej konwencji, w co wątpię. Z resztą łamać konwencję też trza umieć:

1. Nie uważam, że jest to mało eleganckie, gdyż nakręciłem chłopakom ten klip całkowicie za darmo, a spędziłem nad nim prawdę sporo czasu. Chłopaki też nie mieli nic przeciwko więc moim zdaniem wszystko jest ok.