Pierwszy film, nowy sprzęt
Siemka, jestem tu nowy, tydzien temu zakupiłem lustrzanke Canon 600D, postanowiłem się pobawić w kręcenie filmów. Jest to mój pierwszy film, nie mam jeszcze doświadczenia, ani większej wiedzy teoretycznej, lecz powoli się uczę. Nie wiem czy jest się czym chwalić, raczej nie, więc poproszę Was tylko o wytknięcie błędów.

Wiem na pewno, że brak stabilizacji obrazu, przy następnym filmie postaram się to naprawić. I chyba jeszcze przesadziłem z tą edycją kolorów. Są za bardzo zróżnicowane i za mocne. W jednym ujęciu z fish-eye'm też kawałek palca włożyłem w kadr no i zabrakło ostrości na kolegę na skuterze jak kręcił cyrkle (jeździł na kole w kółko). Tyle byłem w stanie zauważyć sam jako amator.

Odpowiedz
Nie daje samego hejta, ogólnie nie jest złe - wolę takie niż kręcone np. kotletem robienie bączków (czy jak to się tam nazywa) na parkingu przed Lidlem... Z nudów widzę da się zrobić coś całkiem ciekawego. :)
1. To ujęcie z 1:40 mogłeś spokojnie skrócić (i dać mniej zielone...).
2. Z MC też dałbym jedno, maks. 2 najfajniejsze ujęcia.
3. Joł się zgrywa zaje**ście - za to szacunek! :)
4. Pewnie mogłeś usiąść w aucie z tyłu, uwierz mi, że byłoby Ci o wiele łatwiej nagrywać...
Odpowiedz
Muzyka mega fajna, ujęcie jak skutery wjeżdżają na parking też fajne. Nie mniej jednak, jeśli robisz już zbliżenia ( zoom ) to według mnie powinny one być płynne. Jeśli chodzi o drganie obrazu, to jestem wprawiony w osłupienie, że przy takim sprzęcie jak Canon nie użyłeś małego chociaż statywu. Nawet statyw oparty o ramie pomaga troszkę w stabilizacji. Ale ogólnie spoko.

Może teraz jakieś ambitniejsze kino? Fabuła? Bo widzę, że znajomych masz wielu...
To może napiszesz mały scenariusz i do dzieła...z takim sprzętem warto. Jest masa konkursów kina niezależnego, amatorskiego...

Pozdrawiam.
Odpowiedz