projekt nie dziala tak samo w Pro
Witam
Testowalem rozne wersje Sony Vegas, Adobe Premiere i mam juz troche doswiadczenia w obrobce filmow.
Zdecydowalem sie na wersje Pro 11.
Mam projekt ktory zostal zrobiony w Movie Studio HD Platinum 11 i kiedy otwieram go w Pro nie dzialaja pewne efekty, a niektorych nie widac w podgladzie, a dopiero po renderingu.
Pierwszy to ChromaKey - nie dziala, a ustawienia sa takie jak maja byc. Drugi to Border - tez jest a nie dziala.
Trzeci to Levels - nie widac roznicy w podgladzie, a po renderingu jest ok.
Co mam zrobic zeby bylo tak jak w Platinum ?

Jestem amatorem, ktory ma sporo brakow z podstaw obslugi tego programu i aby projekt dzialal jak nalezy wystarczy pewnie jedno klik w jakims miejscu.
Pomocy
Odpowiedz
Poprawnie ukradziony i zainstalowany Vegas nie ma takich przypadłości...

Maciej Lewandowski - efix.pl
Odpowiedz
Poprawnie kupiony i zainstalowany.
Ok, czyli jestem oryginalnym przypadkiem ?
Nikt nic nie wie na ten temat ?
Zainstalowac jeszcze raz ?
Nigdy nie mialem klopotow z instalacja.
Moze jednak jakies podpowiedzi...?
Pozdrawiam ekspertow.
Odpowiedz
Nie wiem jak innych ale wkurwiają mnie takie nuby ze swoim "pozdrawiam ekspertów".
Jak kupiłeś 11Pro to skieruj pierwsze kroki to KSK, w cenie programu jest zawarty także support i nie zawracaj głowy.

Odpowiedz
Ty a jak w podglądzie nie widzisz efektów to nie masz czasem zadanego wyłączenia widoczności efektów? Wiem, że pewnie problem jest inny, ale tak "na pierwszy rzut oka" to właśnie taka opcja to powoduje. Ale pewnie o niej wiesz. Niemniej jednak napisałem bo tyle tylko mogę doradzić, a więc masz. Choć to nie to, bo piszesz, że "niektórych" tylko nie widać.
[Obrazek: n13.gif]
Odpowiedz
(07-03-2012, 20:00)efix napisał(a):  Nie wiem jak innych ale wkurwiają mnie takie nuby ze swoim "pozdrawiam ekspertów".
Jak kupiłeś 11Pro to skieruj pierwsze kroki to KSK, w cenie programu jest zawarty także support i nie zawracaj głowy.