Ustawienia renderowania w SV 11
Chciałbym prosić żeby ktoś podpowiedział mi jakie wpisać ustawienia renderowania i jakiego kodeka użyc żeby film nie stracił wiele na jakości, ani wiele nie przytył.
Jestem zielony w tych ustawieniach i kiedyś używałem ustawień z poradnika, który znalazłem na tym forum. Niestety obecnie linki nie działają, a ja nie pamiętam jak to było.

Dane:
Sony Vegas 11
Video wejściowe :
format: avi
rozmiar: 175 mega
czas: 20 min
rozdzielczosc: 624x352
29 klatek na sekunde

Chciałbym jedynie powycinać kilka scen i podmienic ścieżkę dźwiękową. Rozdzielczość i fpsy zostawić takie jak są i rozmiar zblizony do oryginalnego. Format najlepiej avi lub mkv. Przy ustawieniach, których uzywałem wcześniej właśnie tak bylo. Licze na jakiś gotowy screen z ustawieniami i przepraszam za takie proste pytania, ale wszedzie są poradniki do renderowania w hd, a ja po prostu chcę zostawić taką jakośc jaka jest.
Odpowiedz
To jeszcze brakuje jednej, bardzo ważnej informacji. Jakim kodekiem, jest zakodowany materiał AVI, który posiadasz?
Możesz sprawdzić, za pomoca programu MediaInfo (często doinstalowanego razem z paczką kodeków, lub choćby za pomocą Media Player Classic.

Następnie (jeśli masz tę wersję kodeka zainstalowaną - ważne, żeby była pełna, najlepiej ze strony producenta - jeśli to kodek darmowy, np. XviD, to nie ma problemu; oraz żeby był w odpowiedniej wersji - Vegas 64bitowy, będzie potrzebował kodeka 64bitowego; i tak jak już napisałem, nie wystarczy, że film się otwiera w WindowsMediaPlayer... kodek musi być pełny!).

Następnie wrzuć ten plik wejśiowy do Vegasa.
Dopasuj parametry w ustawieniach projektu (pomocna funkcja: Match Media...)
Po dokonaniu odpowiednich cięć, przestawień, podmianie dźwięku itd, renderuj wybierając odpowiedni format.
Jeśli chcesz mieć to samo, to musisz wybrać AVI, a następnie kodek.