Pomoc - Intro.
Witam ; D

Nie raz ja wam pomogłem to teraz myślę, że też mi pomożecie :)
Min. chodzi mi o program Sony Vegas Pro 10.
Potrzebuję coś tego typu prezentacji :)
Link:

Chodzi mi o ten Efekt prezentacji min. o początek i koniec :)
Jak tego dokonać czy intro zostało przerabiane z gotowca ??
Czekam na jakieś odp.
Pozdrawiam Cieplutko :*
Odpowiedz
Link nie działa, wstaw jeszcze raz
Odpowiedz
Działa :)
Odpowiedz
Co prawda nie przypominam sobie, byś komuś tu pomógł, ale spróbuj trochę konkretniej zadać pytanie, bez tych wszystkich ozdobników, pierdoł, kolorowego tekstu itd.
Napisz konkretnie czego nie umiesz zrobić, tutoriala raczej nikt Ci nie zrobi krok po kroku. Ogólnie patrząc na ten początek, to Vegas jest średnio wygodny do takich zabaw. Aczkolwiek jest to wykonalne.

Maciej Lewandowski - efix.pl
Odpowiedz
No chciałbym zrobić takie intro coś w po dobie.
Bardzo mi zależy na tym intrze.
Czego nie rozumiem ?
Być może wszystkiego, ponieważ jestem początkującym.
Odpowiedz
No to może zaczniesz od jakiś podstaw, co?
Zacznij od opanowania narzędzi Pan/Crop, Track motion, pracy na wielu ścieżkach i trybu mieszania. A najlepiej jak jesteś newbie to nie zawracaj sobie głowy taki pierdołami, bo jak ma być tak jak tutaj - wyczesane intro a do niego dołączone... no coś tam, to szkoda roboty. Skup się najpierw na tym co ma być w filmie, intro zostaw na koniec.
A, jednak wszystkiego nie zrobisz na "gołym" Vegasie.
Raczej AFX.

Odpowiedz
Czyli co teraz mam zrobić ?
Ogólnie chciałbym zrobić prezentacje z efektami specjalnymi.
Odpowiedz
No to zrób, aczkolwiek nie wiem co masz na myśli pisząc "z efektami specjalnymi" - większość z tego co masz na tych mrygadłach na początku zrobisz przy pomocy Track motion i trybu 3D Alpha - np. ten napisali na linii który przeleciał z jednej strony na drugą.
Kolejne obrazki możesz postawiać na wartswach. Nakładać na siebie w różnych trybach mieszania, użyć masek. Ale pytam - jak chcesz to zrobić, skoro nie znasz podstaw?