Problem z mp4 (pilne!)
Czytałam już 2 wątki na temat problemów z formatem mp4. Ja zainstalowałam QuickTime i nadal mam z tym problemy... Czy muszę konwertować film czy jakaś paczka kodeków wystarczy? Moglibyście powiedzieć jaka? Nie znam się za bardzo na tych całych kodekach. Mam SVP 9.0 Ps: Bardzo pilne, bo robię filmik na projekt do szkoły :/
"Nui adevarat. Si eu pot sa iubesc si osa iubesc... din nou..."
Odpowiedz
szybko szybko... ale zapomniałaś napisać o jaki kodek chodzi?
To, że MP4, to wiem, ale to jest kontener...
Druga sprawa - Quick Time i tak musisz mieć zainstalowany - wymagania Vegasa.

Jak już ochłoniesz, to sprawdź, jakim kodekiem jest zakodowane wideo w pliku MP4 który posiadasz.
Ps. napiszę po raz chyba setny: piszemy WSZYSTKIE POTRZEBNE DANE (kodek, parametry filmu, wersja vegasa - build, wersja systemu operacyjnego).
Odpowiedz
Cytat:Jak już ochłoniesz, to sprawdź, jakim kodekiem jest zakodowane wideo w pliku MP4 który posiadasz.
Dobrze byłoby wiedzieć jak... Pewnie jest to proste tylko ja jestem ciemna. Na obecną chwilę mogę powiedzieć, że wiem jaki jest typ pliku, lecz nie wiem jak sprawdzić jakim kodekiem jest zakodowane wideo... Przepraszam, pojęcia zielonego o tym nie mam, nigdy wcześniej nie obrabiałam filmików :/ A, typ pliku: MPEG-4 Movie (pewnie nie o to chodziło... :c)

Ps: Jestem nowa. Nigdy wcześniej nie obrabiałam filmu. Mam prawo nie wiedzieć. Przepraszam.
Odpowiedz
Ok. Skoro tak, to lecimy po kolei.
Ściągnij MediaInfo - jeśli masz zainstalowane kodeki K-Lite, to masz zainstalowane MediaInfo.

Tam odczytasz wszystkie parametry pliku wideo. Skopiuj i wklej tu na forum. To bedziemy radzić dalej. :)
Odpowiedz
Nie wiem co skopiować, tzn co jest najważniejsze, więc kopiuję wszytko, wybacz :)

Ogólne
Pełna ścieżka : C:\M4H01091.MP4
Format : MPEG-4
Profil formatu : Sony PSP
ID kodeka : MSNV
Rozmiar pliku : 64,7 MB
Czas trwania : 1 min.
Całkowita przepływność bitów : 8.958 Kb/s
Zdekodowana data : UTC 2012-05-23 14:16:11