Nietypowy rozmiar ramki do video.
Witam serdecznie.
Mam do zrealizowania projekt, w którym zastosowanie mają niestandardowe rozmiary iframe (chodzi o html). Wewnątrz umieszczony ma być filmik i tutaj pojawia się kłopot. Otóż Rozmiar ramki to width="690" height="320" czyli chyba nietypowy jak na player na stronie internetowej (nie znam się na htmlu dobrze). Macie jakąś sugestię jaka dokładnie rozdzielczość i pixelratio powinno być zastosowane w takim przypadku by nie tworzyło potem kaszkietów po bokach? Nie jest to kurczę ani 4:3 ani 16:9 i tak sobie renderuje od jakiegoś czasu testując różne rozdzielczości ale za każdym razem jest albo czarno po bokach albo "prawie dobrze" ale obraz zbyt spłaszczony i pasy czarnego góra dół.

Materiał źródłowy to 4:3.
Docelowo rendering będzie za pomocą XVID i w PALU 25 FPS lub 24 FPS (muszę doczytać jeszcze na ten temat) a małe fragmenty renderuje w WMV ze względu na niewielką wagę pliku do uploadu na www.

Poczytałem tutaj na forum trochę tematów, w których ludzie mają podobny kłopot przy filmikach na youtube ale tam rozmowy dotyczą najczęściej normalniejszych rozdzielczości. Ja nie dość że iframe mam taki a nie inny to jeszcze serwisem docelowym jest BLIP chociaż to akurat chyba nie ma na nic wpływu.

Czy mogę poprosić o popchnięcie mnie w stronę odpowiedniej rozdzielczości i pixel ratio? Ewentualnie jakies sugestie jeśli uważacie że źle będzie korzystać z XVIDA. Z góry bardzo dziękuję i wracam dalej czytać tematy może na coś uda mi się wpaść.

Jesli będzie trzeba to dostarczę wieczorem pozostałe dane projektu bo nie mam na tym komputerze pliku żeby spisać.
Odpowiedz
Wielkosc ramki nie ma tu nic do znaczenia (czesciowo), jak rowniez podstawowy format filmu.