Kamera do filmów z wyjazdu
Witam wszystkich! Od razu zaznaczam, że jestem początkujący.

Chciałbym kręcić filmiki z wyjazdów w stylu:

W tym celu kupiłem kamerę Kodak PlaySport, mam za soba nawet jeden taki film z wyjazdu do Amsterdamu, ale jakość filmów jakie kręci ta kamera daleko odbiega od zadowalających.

Myślałem o kupnie Go Pro HERO 2.

W te wakacje chciałem wybrać się na Kitesurfing więc spełniałoby swoje zadanie na pewno, a po wakacjach jade do Indii na pół roku i chciałbym bardzo mieć z tego wyjazdu fajny materiał żeby mieć co wspominać.

Interesuje mnie kamera mała gabarytowo, poręczna i o jakości zblizonej do wklejonych przeze mnie filmików z yt.

Czy Go Pro spełni moje wymagania? Czy osoby, które mają tę kamerkę mogą napisać czy brak ekranu do podglądu jest bardzo uciążliwy?

Jeżeli ktoś ma pomysł na inny sprzęt dla mnie, właśnie w granicach 1500 zł to proszę o radę :)

Z góry dziękuję za odpowiedzi!
Odpowiedz
Za 1500zl to nie wiele znajdziesz co bedzie spelnialo te kryteria, kryteria jakosciowe. Na drugim linku z pewnoscia nie jest nagrane kamerka za 1500zl :) Ale jedyne wyjscie to szukac na youtubie filmow testowych z roznych kamer, lub samemu udac sie do sklepu i wyprobowac kilka kamer. Ja mam inna propozycje ktora moze ulatwi ci czesciowy wybor. Co prawda nie jest to rozwiazanie ideal, ale do pewnych warunkow nadaje sie perfect (traktuj to jako powiedzmy kamerke dodatkowa w miejsca gdzie oficialnie nie mozesz filmowac). Kamery umieszczone sa na stabilizatorach. Jest kilka modeli i zasadniczo roznia sie jakoscia nagrywanego materialu. Przyklad nie najlepszy ale nagrany najtansza taka kamerka

A tutaj masz linka z cenami do okularow :) http://www.dvdbarato.net/b2c/index.php?p...MARAS&md=1

Nie wiem czemu link do youtube nie dzial wiec tu bezposrenio
Odpowiedz