Wersja Portable
Witam, to mój pierwszy post chociaż forum przeglądam od prawie roku. Mam 17 lat jestem w technikum informatycznym, teraz na lekcji zajmujemy się obróbką wideo, dostępny mamy tylko windowsmoviemaker. Czy ma ktoś wersję portable nie wymagającą uprawnień administratora programu sony vegas? Wersja z internetu niechce się uruchomić, prosi o administratora. Liczę na szybk,ą pomoc
Odpowiedz
Widziałem sv portable w wersji 10. Poszukaj w googlach. Jest ona do ściągnięcia.
Odpowiedz
Panowie balansujecie na granicy bana...

Maciej Lewandowski - efix.pl
Odpowiedz
Jeśli na stronie sony, nie ma informacji o wersji przenośnej SV, to taka nie istnieje, przynajmniej legalnie. Stąd kolega wyżej wspomniał o tym całym banie. Wszyscy tutaj na forum posiadają oryginalne kopie programu :)
Odpowiedz
Forum nie zagląda nikomu w licencje (w brew pozorom trochę osób tu jednak ma legale). Ale reguły są proste i spisane. I tyle w temacie.
Już pomijam, że w pierwszym rzędzie powinniście się zgłosić do nauczyciela i zwyczajnie poprosić, a nie kombinować.

Odpowiedz
On pewno chodzi do technikum podobnego do mojego, czyli zrób to sam, nie wazne czym, jak, gdzie, na czym, itd, ale zrób:D doskonale znam ten ból, z ktorym za kilka tygodni na szczęście się pożegnam:) a co do tematu to ściągaj triala i gadaj z nauczycielem, żeby Ci umożliwił instalacje tego.
Odpowiedz
I dlatego nie lubiłem szkoły, nie lubię i chyba nigdy nie polubię. Jak mam iść na zebranie to jestem głęboko nieszczęśliwy. Na szczęście pośród tzw. "zatrudnionych w szkole wykonujących czynności edukacyjne" zostało jeszcze paru nauczycieli.
Z drugiej strony - myślę, że raz - to jest właśnie pole popisu dla rodziców, dwa - myślę, że nawet najbiedniejszą szkołę stać na wydanie 250 zł (o kasie "klasowej" nie wspomnę) by kupić Vegasa Studio. Kwestia tego, jak mocno Wam na tym zależy. Czy naprawdę chcecie coś zrobić, czy o, korzystając z tego, że jesteśmy w szkole machniemy fragmovie.

Odpowiedz