Podstawowe problemy
Witam serdecznie.
Do napisania tematu ośmieliła mnie nazwa działu, w którym go tworzę. Parę razy wchodziłem już na to forum i czytałem tematy odnośnie spraw, które mnie interesują, jednak ja jestem KOMPLETNIE zielony i nie mam zielonego pojęcia o czym mówicie próbując komuś wytłumaczyć jakiś problem. W związku z tym, prosiłbym o na prawdę łopatologiczne wyjaśnienie problemów, które mam.
Generalnie chodzi o to, że jestem wielkim pasjonatem deskorolki i czasem to dla żartu, to serio nakręcamy nasze "wyczyny". Niestety jesteśmy w posiadaniu jedynie telefonów komórkowych - Iphone4 oraz Nokia N9, które nie powalają jakością, ale jak na nasze potrzeby, powiedzmy, że dają radę.
Bawiłem się już trochę w tym programie - Sony Vegas Pro 9.0, jednak poprzestałem na najbardziej prymitywnych funkcjach. Dalszą zabawę utrudnia mi przede wszystkim jeden, główny problem.

Chodzi o to, że SV strasznie muli, a w szczególności podgląd materiału. By poradzić sobie z tym problemem, przeczytałem kilka tematów.
1. Ustawić niższe ustawienia podglądu - Preview lub nawet Draw. Na Draw nie dość, że nadal muli to jeszcze nic nie widać, na Preview muli niemiłosiernie.
2. Widziałem jakiś poradnik by zmienić coś w ustawieniach audio (trzeba było wejść Options -> Preferences -> Audio Device i przesunąć dwa suwaki na maksa. Po raz kolejny to nic nie dało.
3. Kupić lepszy komputer. Opcja nie wchodzi w grę. Przy okazji tego punktu, podam parametry sprzętu, na jakim się bawię, może ta wiedza będzie wam przydatna.
Laptop;
Procek: Pentium Dual Core T4300 2.10 GHz
Grafika: Intel Int. GMA 4500M
Ram: 3GB
Dysk: 320GB
System: Windows 7; 64 bitowy
Wiem, szału nie ma, ale katastrofy też chyba nie.