Brak Podglądu i dziwię-ku POMOCY!
Witam

Ostatnio zainstalowałem sobie sony vegasa pro 9 i gdy wrzucam filmik to nie nie chce mi odczytać dziwie-ku ani podglądu jeśli kliknę prawym open timer to słychać dźwięk proszę o pomoc z góry dziękuje..

Jak coś to mam ten QuickTime!

Proszę o pomoc nie nie wyśmiewajcie się bo jestem początkującym! :)

Załączone pliki Miniatury

Odpowiedz
Wyraźnie jest napisane w regulaminie że należy znać podstawy obsługi programu. Wystarczy poczytać też helpa. Jak byk na zdjęciu widać że masz wyciszoną ścieżkę audio. Jak byś zadał sobie trochę trudu i wpisał hasło "mute audio" to byś dostał odpowiedź
From the Options menu, choose Mute All Audio to exclude all audio tracks from playback.
A nie krzyczysz POMOCY zamiast z niej skorzystać.
Odpowiedz
(02-17-2012, 17:59)walerka napisał(a):  Wyraźnie jest napisane w regulaminie że należy znać podstawy obsługi programu. Wystarczy poczytać też helpa. Jak byk na zdjęciu widać że masz wyciszoną ścieżkę audio. Jak byś zadał sobie trochę trudu i wpisał hasło "mute audio" to byś dostał odpowiedź
From the Options menu, choose Mute All Audio to exclude all audio tracks from playback.
A nie krzyczysz POMOCY zamiast z niej skorzystać.

Dzięki sory już wiem jak ten dzwięk ale obraz jeszcze mi nie działa :(
A i jeszcze chciałbym dodać że jak od tworze ten film przez timmer to wszystko działa pięknie!
Odpowiedz
Czy jesteś dzieckiem specjalnej troski?
Odpowiedz
(02-17-2012, 17:33)davidek00 napisał(a):  Witam

Ostatnio zainstalowałem sobie sony vegasa pro 9 i gdy wrzucam filmik to nie nie chce mi odczytać dziwie-ku ani podglądu jeśli kliknę prawym open timer to słychać dźwięk proszę o pomoc z góry dziękuje..

Jak coś to mam ten QuickTime!

Proszę o pomoc nie nie wyśmiewajcie się bo jestem początkującym! :)

(02-17-2012, 20:44)walerka napisał(a):  Czy jesteś dzieckiem specjalnej troski?

O co ci chodzi mam Vegasa 2 dni mam prawo nie wiedzieć :)
Odpowiedz