Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Program do edycji Audio
Witam!

Posiadam oryginalną wersję Sony Vegas Pro 11, ale od jakiegoś czasu czuję deficyt.
Chciałbym stworzyć do swojego intro (video) własne dźwięki.
Chodzi mi o to, żeby podłożyć własne dźwięki pod napisy lub stworzyć coś humorystycznego w środku filmiku gdy zajdzie taka konieczność.

Chodzi mi o to, że chciałbym móc tworzyć własne dźwięki w jakimś programie do obróbki audio. Dodam, że nie jestem muzykiem i nie mam zielonego pojęcia o tworzeniu muzyki, choć jestem wielkim fanem muzyki bo to moja największa pasja, ale od tej strony słuchacza.

Czy możecie mi doradzić jaki program byłby dobry do tworzenia takich dźwięków. Może być jakiś program płatny najlepiej z jakąś bogatą instrukcją do takiego programu, gdyż tak jak pisałem jest to dla mnie temat zupełnie nowy oraz dużymi możliwościami modyfikowania dźwięków rzeczywistych na te bardziej science-fiction.

Dla zobrazowania moich wymagań przedstawiam przykładowe filmiki z dźwiękami, które chciałbym uzyskać.

1) w tym poniższym filmiku chodzi mi o stworzenie dźwięków, które się pojawiają podczas napisów oraz w 1:18 (min:sek) jak włącza się alarm samochodu pojawia się taki dźwięk, który też jest ciekawy i godny
zainteresowania

2) w tym filmiku chodzi mi o te dźwięki wszystkich zderzeń, uderzeń, wybuchów farb

Dodam, że chodzi mi o dźwięki, które najczęściej występują w reklamach i intrach filmów kinowych np. horrorow, thrillerów itp.

Wiem, że dużym atutem byłaby znajomość w komponowaniu muzyki, czytaniu nut itp, ale dodam, że mi chodzi tylko na samym początku tak naprawdę o pojedyncze dźwięki.

Proszę Was o pokierowanie mnie co tak na początku mam zrobić, bo chodzi mi też o to, żeby taki program miał jakąś dużą bazę sampli, które mógłbym wykorzystać do celów komercyjnych. Proszę Was o pomoc jak zagłębić się w ten temat by być usatysfakcjonowanym.

Pozdrawiam
K.
Odpowiedz