rays + ruchomy napis
Dzień dobry,
trafiłam na taki problem. Do ruchomego napisu dodałam RAYS, napis przesuwa się z lewej w prawą stronę. Rozumiem że napis ma określony wymiar ramki i dlatego niestety wygląda to tak że promienie są ucięte:

http://imageshack.us/photo/my-images/853/promienie.png/

Czy można coś z tym zrobić? tzn. jakoś rozszerzyć tę ramkę czy coś w tym stylu, żeby promienie były do samego brzegu nawet gdy napis jest przesunięty.
Jestem początkująca więc proszę o łopatologiczne wytłumaczenie.

Pozdrawiam wszystkich
Kasia
Odpowiedz
Najlepiej przejść na wersję 10 lub 11 Vegasa - tam nie ma tego problemu, bo pan/crop jest domyślnie na początku łańcucha efektów. :)
Odpowiedz
mam wersję 10, a więc można to zrobić, oddycham z ulgą :)
czyli z pan/crop kombinować? próbuję ale nie wiem jak :(
Odpowiedz
W okienku "Video Event FX" pan/crop musi być pierwsze w łańcuchu efektów.
Odpowiedz
Czy chodzi o to?

http://imageshack.us/photo/my-images/31/promienie.png/

Bo jeśli tak, to to nic nie daje.
Odpowiedz
Któryś z elementów masz o wymiarach lub aspect ratio niezgodnych z projektem. Sprawdź zawartość wszystkich ścieżek.

Maciej Lewandowski - efix.pl
Odpowiedz
Rozumiem, że to mam sprawdzić we właściwościach.
Jeśli tak to sprawdziłam i rzeczywiście jedną ścieżkę mam niezgodną co do wymiarów, aspect ratio (picsel aspect ratio) zmieniłam, rozmiaru nie mogę, ale nawet jak usunę tę ścieżkę to nic nie pomaga.
Pozostałe są takie jak w projekcie (tzn. mają takie same wymiary i picsel aspect, jeśli to o to chodzi oczywiście).
Już wiem i przeprasza za kłopot.
Przesunięcie napisu zamiast w Pan/Crop robiłam w Track Motion. Teraz wszystko jest dobrze.
Muszę poczytać trochę czym to się różni. Jedną różnicę już znam. :)
Odpowiedz
Zobaczy czy nie masz takiej sytuacji jak na obrazki. Projekt ustawiłem na 1280x720 a tekst ma inne ustawienie + Rays - efekt jest dokładnie taki jak u Ciebie.

Odpowiedz
efix, dziękuję
Już znalazłam rozwiązanie, napisałam powyżej.