Montaż Filmu "Krytyka"
To jest mój ostatni montaż filmu
prosił bym o krytykę tego filmu tak samo jak prosił "rotek123" opinie swojego intro

I nie mam zamiaru tu nic udowodnić, że potrafię coś zrobić w tym programie
bo jestem amatorem i od paru lat bawiłem sie w programie pinnacle, a teraz przeszedłem na sony Vegas Movie Studio HD Platinum 10.0 (nawet nie pro)
I nie zależy mi żebym dostał możliwość pisania w innych działach, bo i tak nie mam dużego pojęcia o tym programie, to na pewno nie będę przydatny.

Informuje że regulamin przeczytałem tego forum.

ten punkt regulaminu bardzo mi się podoba
1.6 Nie obrażaj użytkowników forum. Jak Ty byś się czuł, gdyby do Ciebie ktoś się tak odzywał?

Pozdrawiam Bogdan
I życzę wszystkim Wesołych Świąt!!!
Odpowiedz
- W większości scenek pływa Ci ręka. Przydałaby się jakaś stabilizacja.

-/+ Jak na film reklamowy, imo troszkę za długi. Chyba że spełnia zupełnie inną rolę (np. pamiątkową z wykonywanej pracy). Trochę za wiele ujęć plenerów i panoramy okolicy. Nie do końca przez to można zrozumieć, czy produkcja odnosi się do jakichś inwestycji w regionie, pojedynczego projektu (zakładanie systemów wentylacji) czy też może mieści się tu siedziba firmy i jest to prezentacja produktów? Rozjaśnia to dopiero opis pod filmem na Youtube. Można było ewentualnie dodać jakieś podpisy w filmie dla laików.

+ Idealnie dobrana do tematu ścieżka dźwiękowa
+ Poza tym o czym wspomniałem w pierwszym akapicie, na pewno na plus jest mimo wszystko to, że pokazałeś dużą część z montażu systemu chłodzenia.
+ Wyraźne i nie szpecące filmu loga EHS i EPA.

Czego mi zabrakło? Ponieważ film jest długi może właśnie przydałyby się jakieś elementy typowo reportażowe jak krótkie wypowiedzi pracowników i specjalistów nt. tego co tam robią, w jakiej technologii, opcjonalnie dlaczego ta firma jest najlepsza a nie inna itd.

Ogólnie moim zdaniem udźwignąłeś temat i wyszło całkiem nieźle.
7/10
Odpowiedz