Problem z wielkością
Witam, otóż po raz pierwszy mam styczność z edytowaniem filmików. Używam Sony Vegas Pro 11. Jakoś już ten filmik mam, nawet już wiem jak go z .veg zrenderować na .avi. Tylko jest problem że on waży prawie 5 GB ! A to na YouTuba będzie się wgrywać z 2h ...
Nie mówcie mi że wiele takich poradników jest na necie bo szukałem ponad godzinę i żadnej porządnej odpowiedzi nie znalazłem. Bardzo proszę o wytłumaczenie jak i jakim programem mogę zmniejszyć wagę mojego filmiku :)
Z góry dzięki ;)
Odpowiedz
To dla odmiany poszukaj na tym forum.

Lenistwo jak cholera.
Wchodzę w dział Tutoriale SV i jako pierwszy temat: "Jak renderować filmiki na YT" autorstwa tomislater'a.
Odpowiedz
Jestem początkujący, nie kapuje tego co on tam napisał
Odpowiedz
To może powiedz nam, jak mamy Ci to napisać:
A teraz kochane dzieci, klikamy dwa razy lewym przyciskiem myszki na ikonkę - czyli taki obrazeczek...
..no chyba nie? :)

W regulaminie forum jest napisane, że za brak podstawowej znajomości programu - BAN - więc uważaj...

A jako podpowiedź, postaraj się zdobyć instrukcję programu i CZYTAJ - jak najwięcej.
Tylko w ten sposób się nauczysz.

ewentualnie (ale je jestem przeciwnikiem) - są tutki na yt.
Odpowiedz
Ok poczekam jeszcze na inne podpowiedzi.
Z tego co widziałem to nie ma tu za dużo poradników o SV 11
Odpowiedz
A jaka jest różnica?
Pierdoły piszesz, bo nie chce Ci się nawet poszukać...
Lesteś leniem do potęgi!
Jeśli chodzi o renderowanie, to od pierwszego Vegasa sprawa wygląda tak samo.

Ale po co szukać, jak za chwilę jakiś jeleń napisze krok po kroczku, gdzie kliknąć, jak ustawić (mimo, że poradnik już jest).
A Ty, zamiast ruszyć dupę, czekasz, jak ktoś Cię wyręczy, i przyniesie odpowiedź pod sam nos.
Odpowiedz
Dobra japa już .. jak masz takie brednie wypisywać to już lepiej nic nie pisz
Odpowiedz
(12-18-2011, 15:33)Eryk napisał(a):  Dobra japa już ..
uważaj do kogo piszesz gówniarzu!
Odpowiedz