Pomoc w ustawieniu renderingu -smużenie w animacji
#1
Witam. Używam Vegasa do "animowania" różnych obiektów, tzn. obrazków z użyciem Chrome Keyera, animując nimi w Event Pan/Crop.

I tu pojawia się mój problem -po renderingu zawsze poruszający się obiekt się smuży, pojawiają się "paski". Słyszałem, że da się jakoś to ustawić w opcjach renderingu, aby obraz był płynny.

Tak wygląda szybko poruszający się obiekt:

[Obrazek: 1260906f672d2c4f.jpg]

Co zrobić, aby obiekty się nie smużyły a obraz był równie ostry?
Odpowiedz
#2
To "smurzenie" nazywa się tak na prawdę przeplotem :D Wydaje mi się że go się usuwało poprzez project Properties: Deinterlace Method np. Blend Fields. ale nie jestem pewien.

Edit:
Klikasz na file>project>deinterlance method>none
No i dałem edita :D
Odpowiedz
#3
Że co qatryk??

Ja przeplot inaczej usuwam :P
File -> Properties -> Field Order ustawiam na none (progressive scan)
Odpowiedz
#4
uh, no właśnie, przeplot ;)

Dzięki, jednak żadna z waszych metod nie zadziałała. Ustawiłem w deinterlance method na none, tak samo w field order. I bez skutku...

Edit: Problem rozwiązany. Wystarczyło w opcjach renderingu ustawić jakość na Preview ;)
Odpowiedz
#5
Widzę, że każdy inaczej to ustawia haha :D Przeplot usuwamy tak jak napisał naffnaff.
Nie udzielam odpowiedzi na PW.
Odpowiedz



   


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Pomoc przy renderingu, jak ustawić kodeki Noxx 1 3,288 05-14-2009, 7:41
Ostatni post: tidzu

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości