Kolejne wersje Sony Vegasa nie chcą działać... Pomocy?
#1
Hej. Mam duży problem z Sony Vegasem, w sumie chyba największy, jaki może być - otóż NIE DZIAŁA mi on :)

Wiem, że były już podobne tematy, ale nic w nich pomocnego nie wyczytałam.

A teraz rozwinięcie tematu:
Miałam SV 9, SV 10 Pro i jakiś czas temu zainstalowałam triala SV 11 Pro. Do ko nca triala zostało mi jeszcze 10 dni, żeby nie było :)
I po jakimś czasie użytkowania (SV 9 - 6 miesięcy, SV 10 po miesiącu, a SV 11 po 2 tygodniach) każda z tych wersji zaczynała mi się buntować - mogłam mieć włączony program do pół godziny, bo potem się wyłączał, zostawiając mnie z marnym komunikatem 'Sony Vegas przestał działać', albo nie działały pluginy, nie mogłam zapisać projektu itp, itd.
Z 10 doszłam to tego etapu, że w ogóle nie chciała się włączyć, pojawiała się tylko klepsydra na kilka sekund i nic.
Każdą wersję przeinstalowywałam po parę razy, usuwałam z rejestru etc, nic nie działało, wciąż ten sam problem. Oczywiście każdą wersję miałam po kolei, nie wszystkie w tym samym czasie :)
Przyznam się, że już mnie zaczyna to dobijać. Zastanawiałam sie nad kupnem 11, skoro i tak spędzam w tym programie mnóstwo czasu, ale ponieważ nawet trial mi się tnie, to dziękuję bardzo.

Mój kolega sugerował, że może przeciążam ten program (jak?), ale później wycofał się z pomocy.

A jako że bardzo mi na sprawie zależy + kompletnie się na tym nie znam, bardzo prosiłabym o pomoc :)
Jeśli ktoś zdecyduje się jakoś mnie ratować, to mówcie co wam potrzeba wiedzieć o systemie czy coś, bo ja jestem w tym kompletnie zielona i nawet nie wiem co wam tu podać :)

Mam Windowsa 7, 4GB ramu i procesor IntelCore Duo 2,13 GHz, więc chyba powinien sobie radzić z Vegasem bez problemu...? Eh.
Odpowiedz
#2
Wszystkie swoje Vegasy możesz mieć na dysku równocześnie. Nawet jednoczęsnie miec uruchomione (o ile Ci "komputera starczy"). Jeżeli działały i nagle zaczynają padać (WSZYSTKIE!) to nie jest to problem Vegasa tylko systemu. Możesz mieć coś nie tak z komputerem, np. pada Ci pamięć, coś z dyskiem jako takim, wirusa, trojana, rozsypany rejestr.
Stawiam na wirusa lub coś w tym stylu. Windowsa masz oczywiście 64bit?

Maciej Lewandowski - efix.pl
Odpowiedz
#3
Tak, 64bit :)
Ugh, teraz będę musiała szukać co jest nie tak, prawda...? Wirusów nie mam żadnych, sprawdziłam ale nigdy nic nie wiadomo, może gdziś się jakiś zasiał.
Dzięki za pomoc ;)
.
.
.
Ja nie mogę, nie mógł mi się Photoshop zawiesić, albo cokolwiek...? Byle nie Vegas :( Los jest okrutny ;)
Odpowiedz
#4
A czym sprawdzałaś obecność wirusów? Polecę to co wiele razy polecałem:
1) Ściągnij http://www.freedrweb.com/download+cureit/?nc=t&lng=en
Możesz bzdury wpisać w tej tabelce z danymi. Nie uruchamiaj.
2) Ściagnij to: http://download.cnet.com/Malwarebytes-An...tag=button
Zainstaluj i uaktualnij.
3) Odepnij komputer od sieci.
4) Wyłącz (unieruchom albo odinstaluj na chwilę) tego antywirusa co masz w tej chwili.
5) wyczyść wszystkie katalogi plików tymczasowych - Windows/temp, ...\AppData\Local\temp itd.
7) Uruchom drWeb i przeskanuj cały komp
8) Jak skończy - uruchom Antimalware i niech zeskanuje WSZYSTKIE dyski.

Wywal z dysku .NET i zainstaluj od nowa.

Maciej Lewandowski - efix.pl
Odpowiedz



   


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Sony vegas przestał działać xyrand 1 101 11-07-2016, 18:19
Ostatni post: mateuszszar
  Sony Vegas Pro przestał działać kenobii 4 219 10-09-2016, 13:22
Ostatni post: kenobii
  Sony Vegas Pro 13 przestał działać Nevir 11 1,259 08-27-2016, 20:51
Ostatni post: marcin_open
  Możliwości Sony Vegasa. Sebastian. 6 295 07-21-2016, 21:19
Ostatni post: szczemp
  Sony Vegas przestał działać! LeDJesiu 11 1,356 01-17-2016, 0:02
Ostatni post: salan
  Program Sony Vegas pro przestał działać piotrdy 14 7,767 12-19-2015, 21:19
Ostatni post: mateuszszar

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości