Camtasia vs Vegas Movie Studio HD Platinum 11 Production Suite
Witajcie

Tak jak w temacie, interesuje mnie porównanie produktów:

Camtasia i Vegas Movie Studio HD Platinum 11 Production Suite

Potrzebuję robić od czasu do czasu proste filmy, acz efekty są mile widziane (rozmycia obrazu, jakieś odjazdy etc.). Póki co nie muszą to być jakieś odlotowe efekty, lecz tak coś czuję, że z czasem będę miał ochotę na więcej, więc zakup programu jest taki przyszłościowy można powiedzieć. I dlatego pytam, aby potem nie okazało się, że potrzeba jednak przesiąść się na inny program. A to strata czasu na zapoznanie się z nowym softem, no i kasiorki ubędzie.

Camtasia jest droższa od konkurenta i mam obawy czy Vegas Movie Studio w tej wersji nie jest jakimś bardzo okrojonym produktem.

Jestem laikiem w tematyce filmowej, lecz chyba złapałem bakcyla. Do tej pory wystarczało mi Animoto. Super sprawa, ale niestety ma poważne ograniczenia - prawie nic tam nie można zmieniać (kiedy jaki efekt, a o parametrach efektów to już nawet nie wspomnę).

Jak ktoś może coś popisać to bardzo proszę doradźcie co wybrać, abym potem w brodę sobie nie pluł.
Odpowiedz
Tylko jakby to powiedzieć... Porównywanie Camtasii z Vegasem to jak porównywanie wałka malarskiego z aerografem. Zasadniczo jedno i drugie ma związek z malowaniem, ale służy do czego innego.

Maciej Lewandowski - efix.pl
Odpowiedz
Efix, dzięki za odzew! napisz proszę coś więcej,
tak żeby laik był w stanie podjąć jakąś decyzję - co zakupić.
Do tej pory nie miałem okazji bawić się z edycją video, choć z edycją grafiki nie mam problemów (sprawnie korzystam z Photoshopa). Jedyny mój kontakt to wymienione wcześniej Animoto, no ale to można powiedzieć jako brak kontaktu z edycją video ;-) bo to bardziej złapanie bakcyla żeby pójść w tym kierunku :-)
Odpowiedz
Camtasia to narzędzie do (ogólnie) zgrywania tego co się dzieje na ekranie. Coś tam edytować też może, ale głównie to tzw. screenrecorder.