Ustawienia przy renderowaniu.
#1
Hej.
Mam do zmontowania dwa filmy z różnych kamer. Korzystam z Vegas Sony pro 8. Chciałam zapytać, jak wszystko poustawiać, co wybrać itd., żeby wyrenderowaniu filmu i wrzuceniu go na youtube:
a) nie było przeplotu.
b) Jakość wszystkich filmów była możliwie najlepsza.
c) żeby nie potworzyły się czarne ramki... Wiem, ze przy niektórych klipach mogą być czarne paski na górze albo na dole (by dostosować klip do wielkości pozostałych), ale zależy mi na tym, by po wrzuceniu na youtube nie było nigdzie czarnej ramki, bo fatalnie to wygląda.

Do dyspozycji mam ustawienia z następującymi parametrami:

Pierwszy film:

720x576
16:9
25fps

1920x1080
16:9
25fps



Drugi film:

720x576
16:9
25fps

640x480
4:3
30fps

1280x720
16:9
30fps


Bardzo prosiłabym o pomoc.
Odpowiedz
#2
raz - http://sonyvegas.info/Temat-Jak-renderow...miki-na-YT


dwa -
- jak zrobic brak czarnej ramki 2:50
Odpowiedz
#3
no ok, problemu nie ma, jak mam film z jednej kamery... a tu mam kilka różnych i różne rozdzielczości. i nie wiem którą wybrać do tych dwóch filmów, jak dostosować pozostałe filmy (do której rozdzielczości), no i po wrzuceniu na youtube - pewnie doda od siebie też czarne paski... to jak i który z filmów mam zmienić, by np. mając czarne paski na górze/dole - nie dostał czarnych pasków po bokach od youtube (tylko najwyżej ma czarne paski na górze/dole i dostaje jeszcze dodatkowe czarne paski od youtube tez na górze i dole).

No i co z przeplotem? Bo ostatnio też montowałam film z różnych kamer/aparatów, pomogliście mi tutaj z ustawieniami i rozdzielczość była ok... ale był przeplot na niektórych ujęciach, widoczny w lepszej rozdzielczości na youtube. ;p
Odpowiedz
#4
jesli wrzucisz wszystkie w vegasa a potem zrenderujesz pod okreslonymi swoimi ustawieniami, rozdzielczosc bedzie taka sama dla kazdego filmu jakiego tam zamiescisz... poprostu zrob tak jak jest pokazane na yt do wszystkich filmów(z tym switches-main aspect ratio), zrenderuj na jaka tam chcesz rozdzielczosc i tyle oczywiscie jak nagrywalas komórka czy jakims aparatem z mala rozdzielczoscia to obraz moze byc rozciagniety albo poszerzony rzecz jasna , troche nie bardzo czaje o co chodzi z tym przeplotem tzn nie wiem jak to wyglada, takze nich ktos inny sie wypowie :)
Odpowiedz
#5

tutaj jest przeplot (przynajmniej tak mi poiwedzieli, ze to się tak nazywa :D), jak się jakaś postać rusza, to jej krawędzie są takie zpaskowane...
Odpowiedz



   


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Crash przy renderowaniu kyrtas8 1 80 11-19-2016, 17:15
Ostatni post: mateuszszar
  Jaką opcje wybrać przy renderowaniu (POMOCY) Dawid1992 3 128 10-02-2016, 13:40
Ostatni post: mateuszszar
  Zacinanie sie przy renderowaniu, jak i wczasie montażu. prollerox 10 520 05-31-2016, 23:47
Ostatni post: prollerox
  Błąd przy renderowaniu pokazu zdjęć Yohualtecuhtli 0 212 02-22-2016, 15:58
Ostatni post: Yohualtecuhtli
  Ustawienia projektu/renderu przy różnych plikach video Stach 5 645 01-05-2016, 0:10
Ostatni post: Stach
  Vegas przestaje działać przy renderowaniu hubert01 1 510 11-19-2015, 21:22
Ostatni post: mateuszszar

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości